Beantwoord

Afschrijving van sms dienst

• 12 februari 2016
  • 5 reacties
  • 535 Bekeken

Er worden bij mij sms afschrijvingen gedaan van 3050-telefuture-300 gedaan waar ik niets van afweet ?? Graag een antwoord hier op en hoe ik dit kan blokeren ???
icon

Beste antwoord door Kaassausje 12 februari 2016, 16:38

Hoi joker27, welkom op het forum.

Telefuture is een smsdienst waar je je waarschijnlijk per ongeluk voor hebt aangemeld. In *dit topic* lees je er alles over: wat het is, hoe je je afmeldt, deze diensten blokkeert èn het onderzoeksformulier om je geld terug te vragen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Telefuture is een smsdienst waar je je waarschijnlijk per ongeluk voor hebt aangemeld. In *dit topic* lees je er alles over: wat het is, hoe je je afmeldt, deze diensten blokkeert èn het onderzoeksformulier om je geld terug te vragen.

Welkom op het forum

Als je naar www.payinfo.nl gaat kan je zien welke en of er sms-diensten zijn aangemeld, dus ook deze 4545. Deze diensten kan je daar afmelden, maar je kan ook in My T-Mobile betaalde diensten via sms, zogeheten FTMSC diensten en lang en breed uitgelegd in dit topic, blokkeren. Als je wel van tijd tot tijd die diensten wenst te gebruiken (er zijn er velen) dan is dat weliswaar geen optie, maar dien je goed in de gaten te houden of er geen foutieve tussen zitten. Je geeft aan te willen blokkeren, doe in dat geval beide opties (meldt af iig en blokkeer).

Heb je dus, zoals je hier aangeeft, ongevraagd dat er onterecht geld verdwijnt, dan kan je een onderzoek starten waarin de dienst een bevestiging moet overhandigen dat jij wel om die dienst hebt gevraagd. Kunnen ze dat niet, dan krijg jij de onterechte kosten terug.
Dit formulier kun je hier vinden: https://www.t-mobile.nl/my/onderzoekfactuur
Bedankt voor de uitleg.

Bedankt heb alles gedaan zo als je zij is allemaal gelukt en wacht de brief af Gr joker