Beantwoord

Album toevoegen in Deezer aan mijn muziek

• 4 februari 2016
  • 2 reacties
  • 818 Bekeken

Ik wil graag albums toevoegen aan Mijn Muziek. Ik weet wel hoe ik losse nummers kan teovoegen aan een speellijst, maar hele albums lukt me niet. Ik heb dit advies gevonden:

Ga naar de Deezer pagina van het album dat je wilt toevoegen. Vink het vakje aan de uiterste rechterkant van de pagina aan. Dit bevindt zich onder de totale duur van het album.
Alle nummers in het album worden nu aangevinkt en wanneer je klikt op de + zullen al je verschillende afspeellijsten worden getoond. Je kan nu het album toevoegen aan je gewenste playlist.

Maar: 'het vakje aan de uiterste rechterkant van de pagina.....' Ik zal wel kippig zijn, maar ik vind het niet hoor. Wie kan me helpen? Liefst met afbeelding. Handig voor iemand die kippig is zoals ik :)

Alvast dank!
icon

Beste antwoord door storm91 4 februari 2016, 21:52

Het ligt er ook aan of je albums wilt mixen als in een playlist, of gewoon als album wilt beluisteren.

Ik weet ook niet precies de reden waarom je van een album een playlist wil maken, maar als je het doet om het gewoon makkelijk "terug te vinden" kan je ook gewoon op het hartje klikken. (net naast het plaatje, links bovenin met het play icoontje).

Hierdoor hoef je alleen nog maar naar albums en je kan zo het album beluisteren.

Verder kan bovenstaand gewoon werken.
Bekijk origineel

2 reacties

Beste versluisb,

Je kunt inderdaad niet een heel album in zijn geheel uploaden. Dit gebeurt inderdaad dmv losse nummers.

Echter wat je wel kunt (eigenlijk ook wat de handleiding vertelt) is nummers die je hebt toegevoegd, zelf toevoegen aan een album (afspeellijst). Als je op de pagina van Mijn muziek zit, en je hebt van 1 album alle nummers geüpload, dan selecteer je rechts bij de selecievakjes, daar waar de afspeelduur van het nummer wordt aangegeven het bovenste vinkje aan.

Klik hierna op het plusje, en vervolgens kies je voor "Toevoegen aan afspeellijst". Nu kan je deze afspeellijst de naam van het album geven.
Reputatie 4
Het ligt er ook aan of je albums wilt mixen als in een playlist, of gewoon als album wilt beluisteren.

Ik weet ook niet precies de reden waarom je van een album een playlist wil maken, maar als je het doet om het gewoon makkelijk "terug te vinden" kan je ook gewoon op het hartje klikken. (net naast het plaatje, links bovenin met het play icoontje).

Hierdoor hoef je alleen nog maar naar albums en je kan zo het album beluisteren.

Verder kan bovenstaand gewoon werken.

Reageer