Vraag

Algemene vragen/problemen MMS

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

142 reacties

Reputatie 2
Ik heb de instellingen aangevraagd op mijn sony ericsson experia x10 mini pro, tel uit en aan gezet naar me zelf een mms gestuurd komt ook aan, krijg dan ook van tmobile een bericht dat alles werkt.
Maar kan alleen naar me zelf mms sturen want als ik het naar een contactpersoon stuur blijft het staan op inde wachtrij voor verzenden. dat duurt een half uur en dan geeft ie aan dat hetniet gelukt is.
Maarde mms naarmezelf krijg ik binnen 1 minuut, hoe kan dit?
Reputatie 6
Gebeurt dit bij verschillende contactpersonen? Lukt het wel als je het telefoonnummer zelf intypt ipv via de contactenlijst?

Een mms sturen kost trouwens 50 cent en dit gaat niet uit je bundel. Mailen is goedkoper 🙂
Reputatie 2
bedankt voor je reactie..
ik zal het eens proberen om gewoon in te typen, kijken wat er dan gebeurt..
Reputatie 2
als k een mms stuur dan ontvang me vriende het niet... het blijft maar in de wachtrij staan en terwijl het wel van me factuur afgaat...!
hoe kan dit???
Reputatie 5
@Suri
Ik heb het nagekeken voor je en heb je een prive bericht gestuurd.
Zou je daar op willen reageren.
Reputatie 2
Ik zit amper aan de 20 smsjes nog sinds de factuur, ik heb nog amper ge-internet, uiterst 5 keer een pagina van 7 kb geopend...En toch heb ik 42 eurocent aan overige kosten. Dat is niet veel...Maar ik wil niet dat ik ineens over een maand een factuur van 1000 euro binnen krijg. Dus, mijn vraag is, kost de MMS ontvangen ook geld? Want dat is echt de enigste manier, buiten de smsjes/internet die geld kunnen kosten...Tevens als die laatste 2 t toch zijn, betaal geen 32 euro voor amper 20 smsjes of 5 keer w&w openen:S Zal pas echt extreem zijn, kun je net zo goed gelijk n mobiel weggooien, dus, please zeg dat de MMS de reden is:( (Of een fout)
Reputatie 4
0.42=50cent incl. btw.. Dat zijn de kosten voor een MMS.
Maar MMS ontvangen is gratis, alleen versturen kost geld zover ik weet.
Reputatie 5
@Herdervriend
Het kan een MMS zijn, maar voor een ontvangen MMS betaal je niet.
Als ik verder kijk op je vorige factuur zag ik wel een sms-dienst.
Ik heb je hier nog een priv
Reputatie 2
Ik heb van een vriendin een webmms gekregen, alleen krijg hem meerdere malen niet open voer netjes mijn telefoonnummer in en mijn code die ik via de telefoon van jullie heb verkregen, maar hij doet het niet je krijgt dan weer z'on balkje waarbij je je nummer en code moet invoeren!!

Hopelijk krijg ik hem open vandaag nog als het kan

alvast bedankt
Reputatie 2
@indianagirl
Ik heb je een priv
Reputatie 2
Krijg die privemail ook niet open op deze site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

En ben toen op www.t-mobile.nl/webmms

en zie dat het nog steeds niet werkt!!!!

wil graag een reactie
Reputatie 5
@indianagirl

Staan je internetinstellingen op de pc/laptop wel juist? aangezien je ook aangeeft een bericht van hier niet te kunnen openen.
Reputatie 2
@indianagirl
Wil je proberen een mms-bericht naar je eigen toestel te sturen. Het is namelijk zo dat wanneer je zelf geen mms-bericht hebt gestuurd, je er ook geen kunt ontvangen. Wij hoern graag van je of dat de oplossing is.
Reputatie 2
Ik heb het prgr. fMMS gedownlload om MMSen te kunnen versturen met mijn N900. Nu vraagt fMMS om de instellingen van T-Mobile. En die kan ik nergens vinden. Heeft iemand die?

BvD

JJW
Reputatie 2
@R1150RT
Wanneer je een sms-bericht stuurt naar 1300 met de inhoud mms, worden de instellingen in een sms-bericht naar je mobiel gestuurd. Door de bericht te accepteren krijg je de instellingen op de juiste plaats binnen.
Reputatie 2
hallo..
Ik heb een probleem met sms..
Ik heb sinds vorig jaar november een sim-only relax 130.
Nu heb ik vorige week een nieuw toestel aangeschaft, een Samsung Star Qwerty.
Nu is het zo dat wanneer mijn smsjes minder als 160 tekens zijn, ze gewoon goed aankomen, maar als het meer tekens zijn (meer berichten in 1 sms), dan blijven 'verdwijnen' ze gewoon. Dan zegt mijn telefoon dat ze verzonden zijn, ze staan ook in mijn map verzonden berichten, maar de smsjes komen niet aan bij de ontvanger.
Ik snap niet waar dit aan kan liggen, heb al gekeken of het een instelling is in mijn mobiele telefoon maar daar kan ik het ook niet vinden.
Herkent iemand dit en weet iemand of ik het kan oplossen?

groetjes, Leanne
Reputatie 6
[modbreekt]

Dit topic is gesloten, omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk is geworden. Vragen over mms kun je stellen in de categorie 'Overige diensten'.

[/modbreekt]