Algemene vragen/problemen sim & duosim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

117 reacties

Reputatie 2
als ze die duo sim nou ook voor gebruikers van de iphone doen.een microsim en een gewone sim ,mocht je een ander toestel willen gebruiken.;)
Reputatie 2
Ik heb gisterochtend tussen 09:00 en 10:00 gebeld (via website werkte niet) om de nieuw ontvangen duo-sim te activeren.

Nu, na ruim anderhalve dag, is de kaart nog steeds niet (ondanks herhaalde telefoontjes) geactiveerd.

Belachelijk!
Reputatie 2
Nu na 5 dagen werkt het nog steeds niet!!!!!
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb mijn abonnement verlengd en een Iphone gekozen als nieuwe telefoon! Nu wil ik echter graag voor sommige momenten mijn Nokia telefoon nog gebruiken (werk, vakanties etc) ik heb nu echter een microsim kaart ontvangen, ik wil mijn oude sim kaart echter gewoon kunnen blijven gebruiken als duo-sim! Gaat dit of moet ik dan weer 18 euro betalen voor twee hele nieuwe (wat overigens wel belachelijk zou zijn)

Mvg

Rob
Reputatie 2
Hallo,

ik heb gelezen dat het mogelijk is een 2e simkaart met het zelfde nummer aan te kunnen vragen.
graag zou ik hier de kosten van willen weten, en iets meer info.
bijvoorbeeld of het mogelijk is smsjes te ontvagen op beide 2 de telefoons.

met vriendelijke groet,
Roy Kiesbrink
Reputatie 2
Hoi,

Voor zover ik weet is dit niet mogelijk.
Er word hier mee bedoeld, dat als je andere simkaart, kapot, kwijt of wat dan ook is, dat je een nieuwe kan aanvragen.
Je oude word dan geblokkeerd, zodra jij je nieuwe simkaart activeert.
Mijn vriend heeft dit ook gehad namelijk.

Succes
Reputatie 7
Rka schreef:

Hallo,

ik heb gelezen dat het mogelijk is een 2e simkaart met het zelfde nummer aan te kunnen vragen.
graag zou ik hier de kosten van willen weten, en iets meer info.
bijvoorbeeld of het mogelijk is smsjes te ontvagen op beide 2 de telefoons.

met vriendelijke groet,
Roy Kiesbrink

Dit is wel mogelijk. Via de zoekfunctie heb ik dit antwoord gevonden:

Wat is Duo Sim?
Duo Sim zijn twee simkaarten voor
Reputatie 2
hallo ezz,

super bedankt!
hier heb ik wat aan!

Met vriendelijke groet,
Roy kiesbrink
Reputatie 7
Hoi Roy,

Graag gedaan. Succes ermee.

Gr.
Reputatie 2
ik heb een iphone 4 in bestelling staan zodra die binnen is kan ik mijn abbonnent verlengen nu las ik dat de iphone 4 werkt met een microsimkaart.

word die gratis omgeruilt? dus mijn oude sim vervalt en de nieuwe gaat in?
of moet ik daar nog kosten voor betalen?
Reputatie 4
nancy30 schreef:

ik heb een iphone 4 in bestelling staan zodra die binnen is kan ik mijn abbonnent verlengen nu las ik dat de iphone 4 werkt met een microsimkaart.

word die gratis omgeruilt? dus mijn oude sim vervalt en de nieuwe gaat in?
of moet ik daar nog kosten voor betalen?

Met de iphone 4 wordt de micro sim automatisch gratis meegeleverd. Bij ontvangst, kun je deze sim via de klantenservice laten activeren. Je oude vervalt dan.
Reputatie 2
oke bedankt voor je antwoord ik ben in een t-shop geweest voor het reseveren dus denk dat die hem dan wel zullen activeren toch?

zal dan wel even onbereikbaar zijn maar dat is niet zo erg..
Reputatie 4
nancy30 schreef:

oke bedankt voor je antwoord ik ben in een t-shop geweest voor het reseveren dus denk dat die hem dan wel zullen activeren toch?

zal dan wel even onbereikbaar zijn maar dat is niet zo erg..

Je kunt het beste als je je micro-sim hebt, via de t-mobile shop laten activeren of de klantenservice bellen. Dit is dan meestal minutenwerk voordat je nieuwe sim het doet.
Doe dit niet recht voor het weekend, als er dan iets mis gaat, ben je een paar dagen onbereikbaar. Dit heb ik gehad met mijn duo-sim.
Reputatie 2
Waar kan ik een duo sim bestellen en waarom kan ik dat niet vinden op de website.
Reputatie 2
Waar kan ik een duo sim bestellen en waarom kan ik dat niet vinden op de website?
Reputatie 4
gewoon naar de t-mobile winkel dan loop je er zo de deur mee uit zonder te wachten.
Reputatie 2
Toen ik verlengde mij abbonement ( Iphone4+relax) was mij verteld dat micro sim wordt gratis geleverd. Ik heb nieuwe factuur ontvangen en er staan extra kosten voor het vervangen van sim kaart. Is er iets gewijzigd? Op de website van T-mobile staat nog steeds dat micro sim bij verlengen contract met Iphone4 micro sim kaart is gratis.
Graag reactie. Alvast bedankt!
Reputatie 2
Heb ik ook een keer gehad. Gewoon bellen naar de klantenservice en hun verrekenen de kosten op de volgende factuur.
Reputatie 2
Kan ik met een duo-simkaart gebruik maken van mijn iPad en iPhone. Ik snap dat dit niet tegelijkertijd kan?
Reputatie 2
Ik heb een Iphone-abonnement met Duo Sim. Nu heb ik een Iphone 4 besteld, waar een micro-simkaart in gaat. De tweede sim is een exacte kopie van de originele. Moet ik nu opnieuw een duo-simpakket aanvragen en betalen of kan ik mijn oude blijven gebruiken?
Reputatie 7
@erle
Je zult opnieuw een Duo Sim moeten aanvragen. Duo Sim zijn twee identieke simkaarten voor
Reputatie 2
Beste klantenservice,
Ik heb een nieuwe telefoon, hier moet echter een kleinere SIM-kaart in. Kan ik deze opgestuurd krijgen of ophalen in een T-Mobile winkel? Hoe moet ik dit met jullie regelen?
Ik heb een zakelijk i150 abonnement.
Reputatie 5
@Inge
Je kan een Micro-Sim bestellen via de zakelijke markt.
Ook is er de mogelijkheid om deze te halen in de shop.
De contractant dient wel bij aanvraag aanwezig te zijn.
Reputatie 1
Ries schreef:

@Inge
Je kan een Micro-Sim bestellen via de zakelijke markt.
Ook is er de mogelijkheid om deze te halen in de shop.
De contractant dient wel bij aanvraag aanwezig te zijn.

Beste TMobile bovenstaande is helder, echter zijn hier kosten aan verbonden?
Reputatie 5
@voorhammr
Er zijn kosten verbonden aan het bestellen van een Microsim, deze zijn