Algemene vragen/problemen sim & duosim

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

117 reacties

Reputatie 2
Hallo T-Mobile!

Is het voor mij mogelijk een nieuwe simkaart te ontvangen in microsim formaat?

Met vriendelijke groet,

Ingmar
Reputatie 2
@IngmarElfin,

Dit is inderdaad mogelijk. Ik heb je een PM gestuurd.
Reputatie 2
Als ik een duo sim haal voor mijn abonnement, (iphone4) kan ik dan als ik andere sim in de ipad stop, internetten? (als ik de telefoon uitzet)
Reputatie 6
@pinkpanter

Dit is mogelijk maar het iPhone abonnement is niet voor de iPad bestemd en bij eventuele problemen zal er geen ondersteuning bij gegeven worden. Je kunt voor je iPad ook een PrePaid Internet bundel gebruiken of een Data Only abonnement. Deze bundels hebben volledige ondersteuning voor apparaten zoals de iPad.
Reputatie 2
hallo,

ik zou graag duo sim kaart willen aanvragen maar ik zag het niet kon via internet.
wat is de makkelijkste manier omdat te doen?
En me andere vraag is, dat ik nu een oude BEN simkaart heb. Word deze dan ook vervangen?

mvg Arnold
Reputatie 4
Je zou het via een t-mobile shop kunnen doen, krijg je deze gelijk mee en kan je die gelijk gebruiken.
Kan ook via de klantenservice op 06 2400 1200.
Geef aan dat je nog een BEN simkaart hebt. Bij een enkele simkaart krijg je in dat geval gratis een nieuwe simkaart. Of dit ook geldt voor een duo weet ik niet.
Je BEN simkaart is daarna niet meer te gebruiken.
Reputatie 2
Als ik een contact wil bewerken die op mijn simkaart staat dan kan ik alleen een naam en een telefoonnummer invoeren. Als het contact op mijn telefoon staat kan ik wel van alles invoeren (adres, verjaardag enz.)

Ik wil graag alle contacten op mn simkaart maar dat schiet dus niet op zo. Simkaart is al een paar jaar oud, kan het zijn dat deze verouderd is en dat ik een nieuwe moet halen of zijn uitgebreide gegevens niet mogelijk op een simkaart?

grt, Michiel
Reputatie 2
@Michiel77
Uitgebreide gegevens op de simkaart opslaan is niet mogelijk. Je telefoon biedt die mogelijkheid wel. Dit heeft niets te maken met het feit dat je simkaart al een aantal jaren oud is.
Reputatie 4
Hallo,

Hoe kan ik een 2de simkaart met 't zelfde telefoonnummer bestellen?
Kan dat via internet, of moet ik dan per se weer naar de klantenservice bellen?

Wil er namelijk eentje voor mijn werktelefoon, en eentje voor de telefoon die ik in het weekend wil gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Marcel Voorhorst
Reputatie 6
@Marcelwezep
Met Duo Sim heb je 2 simkaarten voor 1 mobiel nummer. Je kunt de 2 simkaarten niet tegelijk gebruiken. Het ene toestel zal uitgezet moeten worden, voordat je de andere aanzet. T-Mobile Duo Sim kan worden aangevraagd via T-Mobile Klantenservice (06-24001200) of via een priv
Reputatie 4
[QUOTE=Raymond;763067]@Marcelwezep
Met Duo Sim heb je 2 simkaarten voor 1 mobiel nummer. Je kunt de 2 simkaarten niet tegelijk gebruiken. Het ene toestel zal uitgezet moeten worden, voordat je de andere aanzet. T-Mobile Duo Sim kan worden aangevraagd via T-Mobile Klantenservice (06-24001200) of via een priv
Reputatie 6
@Marcelwezep
Ik heb je priv
Reputatie 2
Kan ik mijn sim van mijn iphoneabonnement omruilen voor een microsim?
Reputatie 6
die kan je bestellen voor 10 euro bij t mobile ( winkel of online)
Reputatie 6
@Lunamare
Je kunt ook een microsim aanvragen via een priv
Reputatie 2
ik wil ook graag zo'n dual kaart, kun je dat ook voor mij regelen?
geen idee hoe dat prive bericht werkt
Reputatie 5
@BaukeH

Ik zal er direct eentje naar je opsturen. Ik heb je een priv
Reputatie 2
Goedemiddag,

Ik heb via een site een blackberry curve aangeschaft. Hierbij stond aangegeven dat mijn abonnement 10 februari, vandaag dus, in zou gaan. Tot die tijd heb ik zonder problemen gebruik gemaakt van mijn oude simkaart (prepaid) in mijn nieuwe telefoon. Nadat ik de nieuwe simkaart (abbo) heb gedaan komt er bovenaan, bij het hoofdscherm te staan: "SIM niet geconfigureerd: 2". Vandaag zou mijn abonnement actief zijn dus ik snap niet wat er aan de hand is? Daarnaast heb ik nummerbehoud aangevraagd, dus ik zou voorlopig met het nummer wat die nieuwe SIM-kaart gebruikt door het leven moeten gaan maar dat is verder geen probleem lijkt me en gewoon mogelijk. Gaat mijn SIM-kaart pas later op de dag in of wat is er precies aan de hand. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Alvast bedankt
Reputatie 6
ik denk dat je je nieuwe simkaart moet activeren???
Reputatie 2
Ja dat heb ik inderdaad net gedaan, alleen omdat ik nummerbehoud wil en dat nog niet is doorgevoerd weet ik niet of ik gewoon met mijn oude nummer toch mijn nieuwe SIM kan activeren? Bedankt in ieder geval.
Reputatie 6
je moet het nieuwe nummer in voeren er onder kan je zien in welke tijd het geactiveerd word succes
Reputatie 2
Ja het lukt dus niet omdat mijn nummerbehoud nog niet rond is (vorige maandag aanvraag op de post gedaan), bij status My T-Mobile met hoever het nummerbehoud is staat dat er geen order beschikbaar is. Dat wordt dus gewoon wachten totdat nummerbehoud rond is en dan zal het wel moeten lukken toch?
Reputatie 6
dat staat er in begin altijd je moet de zes cijfers die op je nieuwe simkaart staan(simkaartnummer) in voeren bij simkaart activeren dat moet je doen voor 16.45 anders word hij niet geactiveerd voor morgen
Reputatie 2
zaterdag avond een nieuwe simkaart besteld, (telefoon gestolen)

is deze al verzonden?

wanneer kan ik deze verwachten?
Reputatie 6
@BramBraam
De simkaart is op 14 februari verzonden. Je ontvangt de simkaart binnen ongeveer 3 werkdagen nadat je deze hebt aangevraagd.