Algemene vragen/problemen Voicemail

• 19 januari 2009
  • 239 reacties
  • 19033 Bekeken

Reputatie 2
  • Debutant
  • 0 reacties
Komt er ooit de mogelijkheid om de voicemail berichten naar een e-mailadres te laten doorsturen?

T-mobile, als DE mobiele internetprovider van Nederland, moet toch inspringen op deze trend denk ik.

This topic has been closed for comments

239 reacties

Reputatie 2
Kan iemand mij vertellen of ik ook moet betalen voor mij voicmail?? Ik kan het namelijk nergens op de site vinden. Ik heb een MyFaves25 abonnement (als het iets uitmaakt).
Kan iemand mij hier misschien mee helpen??
Reputatie 2
Bovenaan pagina 2 van de Myfaves prijslijst (pdf) staat het antwoord op je vraag:

https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/productinformatie/prijslijst-myfaves.pdf
Reputatie 2
Ik wil soms even onbereikbaar zijn en alle telefoontjes doorschakelen naar mijn voicemail. Dus ga ik naar Instellingen > Telefoon > Doorschakelen. "Naar voicemail" zou een handige optie zijn, maar die zie ik niet. Ik moet een telefoonnummer invullen.

Volgens de doorschakelinformatie van T-Mobile moet je voor voicemail doorschakelen naar je eigen nummer. Maar als ik bij deze instelling mijn eigen nummer invoer dan krijg ik de foutmelding "Instelling voor doorschakelen kan niet worden bewaard" Doorschakelen naar bijv. mijn vast nummer werkt wel.

Elke keer die hele *21 riedel intypen lijkt me ook niet echt fijn.

Weet iemand wat de makkelijkste manier is om even geen inkomende telefoontjes te krijgen op je iPhone 3G en die op je voicemail te laten uitkomen?
Reputatie 2
Zet je iPhone gewoon in vliegtuig modus?

of zet hem uit uiteraard
Reputatie 2
Zet je iPhone gewoon in vliegtuig modus?
of zet hem uit uiteraard

Tsja, maar dan kun je Wifi en 3G internet niet gebruiken. Als trainer wil ik bijvoorbeeld een app gebruiken om powerpoint op afstand te bedienen (dat werkt via wifi) en tijdens een training wil je niet gebeld worden.
Reputatie 2
In jouw geval is het €0.18 per minuut om je voicemail af te luisteren. Wat overigens eerst van je
Reputatie 3
Je kunt gesprekken rechtstreeks naar je (Visual) Voicemailbox doorschakelen. Heb je een iPhone-abonnement? Dan schakel je door naar je Visual Voicemailbox. Heb je een ander abonnement, dan schakel je door naar de reguliere Voicemail.

Visual Voicemail:
+31 6 240[COLOR="red"]5[/color]

(reguliere) Voicemail:
+31 6 240[COLOR="red"]6[/color]

Is je telefoonnummer bijvoorbeeld +31 6 1234 5678, dan wordt het dus:

+31 6 2405 1234 5678 (Visual Voicemail)
+31 6 2406 1234 5678 (reguliere Voicemail)
Reputatie 2
Visual Voicemail:
+31 6 240[COLOR="red"]5[/color]

Dankjewel, dat werkt goed.

Misschien handig om dat te documenteren op de informatiepagina over doorschakelen.
Reputatie 2
Sinds een week heb ik last van een vertraging in het krijgen van een sms bij het missen van een oproep of ingesproken voicemailbericht.

Ik kreeg net (13.33 uur) een sms binnen dat ik een oproep heb gemist van 09.02 uur. Vorige week een aantal keer hetzelfde meegemaakt. Iemand enig idee wat er gebeurt en hoe ik dit kan wijzigen?
Reputatie 2
klopt ik heb daar ook last van, vanmorgen kreeg ik 3x gemiste oproep service van de 10e............. Leuk T-Mobile die dienst maar als dat zo bij jullie werkt hoeft het voor mij niet!!!!!
Reputatie 2
Komt er ooit de mogelijkheid om de voicemail berichten naar een e-mailadres te laten doorsturen?

T-mobile, als DE mobiele internetprovider van Nederland, moet toch inspringen op deze trend denk ik.

Daar ben ik het mee eens. ik hoop dat het er komt!
Reputatie 2
Voor een persoonlijke afwikkeling van je probleem adviseer ik je onze Klantenservice te bellen. Als algemeen advies kan ik je de tip geven om eens in de 24 uur je toestel even uit en vervolgens weer aan te schakelen.
Reputatie 2
Ik kreeg onlangs ook pas na 24 uur een SMS-je dat ik een gemiste oproep had.
Als algemeen advies kan ik je de tip geven om eens in de 24 uur je toestel even uit en vervolgens weer aan te schakelen.Krankzinnig advies. Het ontvangen van SMS-jes zou toch niet afhankelijk mogen zijn van de vraag of je toestel zich opnieuw aanmeldt. Luser: "Hij doet het niet". Helldesk: "Hebt u hem al uit- en aangezet?

Afgezien daarvan: dat gemiste oproep SMS-je werd juist veroorzaakt omdat mijn toestel een tijdje uit gestaan had.
Reputatie 3
Krankzinnig advies. Het ontvangen van SMS-jes zou toch niet afhankelijk mogen zijn van de vraag of je toestel zich opnieuw aanmeldt.

Ondanks dat een netwerk en een telefoon aan blijven staan, kan het voorkomen dat het contact tussen die twee verloren gaat. Het uit- en aanzetten is dan wel de oplossing.
Reputatie 2
Ik heb hier ook last van de laatste weken.
Als ik mijn telefoon aanzet of ik heb net zelf gebeld krijg ik regelmatig gemiste oproepen en smsjes. Zelf kan ik dus wel gewoon bellen, maar mensen kunnen mij dus niet bellen, als ik een paar uur lang mijn telefoon niet even heb uitgezet.
Ik heb sinds december T-Mobile en in de eerste weken werkte het gewoon goed, maar zoals het nu is ben ik er echt niet blij mee, maar ik zit wel vast aan een contract van 1 jaar.
Ik heb gelezen over de geplande netwerkupgrade, zou dit het probleem kunnen oplossen?
Reputatie 2
nou daar heb ik geen last van ik krijg de gemiste oproepen gewoon door
ik adviseer wel contact te leggen met t-mobile
die zouden moeten weten hoe zoiets snel te ver helpen is. het is immers wel een van de grootste telecom discounter van nederland .!!!
Reputatie 2
dit probleem is hier dus ook, en heb dat een aantal jaren terug ook gehad.
Toen was de oorzaak volgens een medewerker van de technische dienst een fout in het belscript.

Heb dit probleem nu dus ook, vol netwerk smsjes komen gewoon door. maar gebeld worden is dan niet mogelijk.
Dat een smsje wel eens telaat binnenkomt gebeurd wel eens, hebben alle providers last van.

Omdat bij de klacht parallel loopt aan de slechte dekking is het niet opgelost en kan ik ontbinden.
Reputatie 2
wellicht als een betaalservice, maar ga er niet van uit dat dit zomaar een nieuwe instelling is die je gratis kan instellen aangezien je ook moet betalen als je naar het voicemailnummer belt
Reputatie 2
waarom kan ik zelf mijn voicemail niet uitzetten? de webpagina doet het niet op T-mobile.nl (heel slim natuuriljk zo betaal je je blauw als je in het buitenland zit). heeft iemand tips???? de helpdesk is ook al gesloten... vast dank!!!.
Reputatie 2
heb het inmiddels gevonden! de pagina deed 't weer, helemaal goed! je kan zelf je voicemail (tijdelijk) uit- en aanzetten! fijne avond nog allemaal, k
Ik wil je graag nog even wijzen op het feit dat het ontvangen voicemailberichten in het buitenland al geruime tijd gratis is. Je betaalt wel als je de voicemailberichten in het buitenland wilt beluisteren.
Reputatie 2
Heb hetzelfde probleem Reeds vorig jaar lang met T mobile aan de telefoon gehangen om het probleem op te lossen.
Heb mijn telefoon regelmatig lang uitstaan (Heb ook een HTC touch cruise ernaast) De gemiste oproepen komen niet door, maar ook geen melding van een voicemail bericht..De geniste oproepen sms heb ik maar uitgezet..
Is een tijd goed gegaan, maar sinds een paar weken weer hetzelfde probleem.
Reputatie 2
Hoi,

Als ik mijn voicemail berichten wil beluisteren, wordt er naar een code gevraagd.
Hoe weet ik wat deze code is?

Alvast bedankt!
Reputatie 3
Standaard is deze code 0000. Als u de code heeft veranderd en u weet de veranderde code niet meer, kunt u de code opnieuw opvragen via T-Mobile Klantenservice.
Reputatie 2
Extra tip: als je de code niet meer weet, kun je op # (hekje) drukken terwijl je verbinding hebt met 1233 (T-Mobile Voicemail). De verbinding wordt verbroken en je ontvangt een sms-bericht met de code.

Ben je in het buitenland en volg je deze procedure? Dan dien je opnieuw te bellen naar 1233 om de ingesproken voicemailberichten te beluisteren. Je betaalt dus wel twee gesprekken vanuit het buitenland naar Nederland.