Algemene vragen/problemen Voicemail

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

239 reacties

Reputatie 2
Het punt is dat de telefoon gewoon uberhaupt niet overgaat. Dus is het raar om de tijd te verlengen. Dit zal ik overigens wel doen. Maar alsnog. De oproep moet gewoon binnen komen. Ik zie hem zelfs niet in de gemiste oproepen lijst.

Uitschakelen voicemail is niet echt een optie.
Reputatie 2
@Dennisolsthoorn
Zoals je nu beschrijft, lijkt het alsof het toestel permanent doorgeschakeld is. Kun je code ##002# invoeren en dan de okay toets. Dat zou een doorschakeling moeten verwijderen.
Reputatie 2
Telefoon is niet doorgeschakeld. Soms gaat ie wel over en met regelmaat gewoon niet.
Vandaag al een stuk of 5 / 6 voicemails gekregen van oproepen die niet zijn binnen gekomen.

Daarentegen ook een paar oproepen die wel gewoon doorkomen.
Reputatie 2
@DennisOlsthoorn
Om je probleem uit te bepalen heb in nog een vraag: Op welke postcode ben je nu? Ik wil het netwerk bekijken.
Reputatie 2
Postcode nu is 2802HM (Gouda)
Reputatie 2
@DennisOlsthoorn
de dekking is okay. Zowel binnen als buiten zou je bereik hebben en er worden geen storingen gemeld. Wil je een kruistest uitvoeren. je simkaart in een ander mobiel en een ander simkaart in jouw toestel.
Wat gebeurd er dan?
Reputatie 2
Ik heb ook vol bereik (ook 3G). Dat is het probleem ook niet 🙂
Kan nl. gewoon bellen. Alleen gebeld worden gebeurd maar zelden (dat de oproep echt binnenkomt dan)

Kruistest is uit te voeren....
Reputatie 2
@DennisOlsthoorn
Wij wachten het af en horen graag van je.
Reputatie 2
Sinds ik van m'n HTC Touch Cruise (WinMo 6.0) naar m'n HTC Desire Z (Android) ben overgegaan gaat het een en ander niet goed met het melden van nieuwe voicemail berichten en gemiste oproepen.

Met name als mijn telefoon uitgestaan heeft (of op airplane mode), en ik ben in de periode dat hij geen verbinding had met het mobiele netwerk gebeld, dan krijg ik, nadat ik hem weer aangezet heb, geen meldingen van gemiste oproepen en ook geen sms bericht dat ik een nieuwe voicemail heb.
Op mijn oude telefoon ging dat wel goed.

Hoe is dit op te lossen?
Reputatie 5
@Deanna
Ik heb de sms 'gemiste oproep' voor je gereset op het netwerk. Dit zal je ondertussen ook al gemerkt hebben door de 2 smsjes die je gekregen hebt.
Wil je laten weten of het geholpen heeft?
Reputatie 2
Ik heb inderdaad de sms-jes van de "gemiste oproep sms" dienst ontvangen en na wat testen krijg ik nu inderdaad een "gemiste oproep" sms als ik de telefoon weer aanzet. Helemaal top!

Ik krijg alleen geen sms melding dat ik een nieuwe voicemail heb. Ik heb m'n voicemail uitgezet, telefoon opnieuw opgestart, voicemail weer aangezet, telefoon opnieuw opgestart, maar krijg nog steeds geen voicemail melding via de sms..
Reputatie 6
@Deanna
Fijn dat je in ieder geval weer de 'gemiste oproep sms' ontvangt. Wil je via het telefoonnummer 1233 controleren of sms-notificatie staat geactiveerd? Je kunt in het menu van 1233 kiezen voor 9-1.
Ik heb een relaxed 220 sim only abonnement. Hoe kun je voicemail instellen zonder dat je een boodschap in hoeft te spreken?
kan iemand mij hier antwoord op geven
Reputatie 5
@ineke1986
Je kunt via het menu van de voicemail (1233) aangeven of je wel of niet gebruik wilt maken van een persoonlijke boodschap.