Algemene vragen/problemen Voicemail

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

239 reacties

Reputatie 5
ik dacht dat bepaalde abonnementen de ks en de voicemail wel gratis is. bij de flex-abbo's wel, kan niet zeggen dat ik hier ooit voor heb moeten betalen. bij de sim-only's moet je betalen. de nieuwe relax ook, maar dat weet ik niet zeker.
ik heb trouwens gewoon mijn voicemail eraf gegooid, vaak heb je onzinberichten, (callcenters e.a.) bekenden zie je als ze gebeld hebben.
Reputatie 2
Ik heb sinds 19-2-2010 een BB 9700 met relax 20 abonnement + instant email. Nu keek ik vandaag naar mijn factuur. Waar vervolgens allerlei kosten zijn berekend betreft het bellen naar vaste nummer : Voicemail en het bellen naar de Klantenservice. Ik heb rond de 22ste telefonisch contact gehad met iemand van de klanten service betreft mijn beltegoed, ik had toen een gedeelte maar tot de 25ste(februari) dan zou ik de rest dus krijgen. Nu staan dus al die extra kosten van Voicemail en Klantenservice die allemaal buiten de bundel vallen. Klopt het dat voicemail + klantenservice buiten de bundel vallen? of komt dit doordat ik tot de 25ste nog niet mijn volledige beltegoed had?

Kosten bellen klantenservice
Reputatie 7
Indien je contract na 11-01-2010 is afgeloten betaal je voor bellen naar de klantenservice het standaard beltarief, zie onder contact.
Voor beluisteren van voicemail betaal je ook kosten, zie hiervoor de prijslijst.
Reputatie 2
Ok, maar valt het dan buiten de bundel?
Reputatie 7
Ik zou denken dat het binnen de bundel valt maar zoals je al aangaf had je eerst een gedeelte van je beltegoed ontvangen. Indien je dit verbruikt hebt worden het inderdaad overige kosten.
Reputatie 2
ok bedankt, denk je dat ik dit terug zou kunnen krijgen gezien ik niet wist dat ik tot die tijd maar een gedeelte had?
Reputatie 7
Dat zou ik je niet kunnen zeggen. Vervelend dat je niet op de hoogte was van het feit dat je eerst maar een gedeelte van je beltegoed kreeg.

Wellicht kan een moderator je antwoorden.
Reputatie 5
@BasilSanders, de kosten voor het bellen naar je T-Mobile Voicemail en naar de klantenservice worden met je Relax-tegoed verrekend.

Omdat je geen Relax-tegoed meer had op het moment dat je belde naar je voicemail en de klantenservice zijn deze kosten apart in rekening gebracht. Ik zie dat een medewerker van T-Mobile inmiddels een vergoeding heeft toegekend.
Reputatie 2
Ik wil graag bij mijn telefoon(nokia n97mini) maken dat ik een zelf opgenomen bericht laten horen bij weigeren of niet opnemen. Is daar een mogenlijkheid voor?
Reputatie 5
Je kunt alleen een welkomstbericht via je T-Mobile Voicemail instellen. je kunt hiervoor bellen naar 1233.
Reputatie 2
Anne-Marie schreef:

Je kunt alleen een welkomstbericht via je T-Mobile Voicemail instellen. je kunt hiervoor bellen naar 1233.

En kun je ook een zelf upteloaden geluidsopnamen gebruiken?

En nog een tweede vraag. Als je iemand wegdrukt krijg diegene dan de voicemail?
Reputatie 2
Wat betreft vraag 2: ja
Reputatie 2
Bedankt,
Iemand weet vraag 1 ?
Reputatie 2
Niemand die mij helpen kan met de vraag of je een zelf opgenomen geluidsbestand kan uploaden als voicemail?
Reputatie 2
How can I change my language for voicemail and T-Mobile's messages to English?
Thanks,
-Ed
Reputatie 4
@edsmilde

I've changed the language into english for you.
Reputatie 2
Ik vroeg mij af hoeveel het kost om naar je voicemail te bellen om berichten te beluisteren?
Als ik ga zoeken kom ik alleen uit op kosten voor het bellen naar voicemail in het buitenland, wat veelal gratis is of met starttarief. En in NL naar voicemail bellen vind ik niks over, dus het zal vast en zeker wel geld opbrengen voor de providers. 😉 anders zeggen ze wel dat het gratis is.
Weet iemand hoeveel het kost?!
Kwam n.a.v een afstudeeronderzoek op dit onderwerp.
Alvast bedankt!
Reputatie 2
Voor voicemail afluisteren binnen Nederland betaal je het beltarief (binnen je bundel gaat het dus gewoon van je minuten af, buiten je bundel de standaard belkosten per minuut). De info hierover is te vinden in de .pdf-prijslijsten die je kan bekijken bij de verschillende abonnementen (bijv. voor relax: https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/productinformatie/prijslijst_relax_1112010.pdf).
Succes 🙂
Reputatie 2
Ik wil mijn welkomstboodschap op mijn voicemail wijzigen. Zoek me suf maar kan nergens vinden hoe. Kan iemand bij helpen?
Reputatie 2
Gewoon jouw voicemail bellen...., 1233. Heeft toch niets met het toestel te maken!?
Reputatie 2
Is er een mogelijkheid om een audio bestand te uploaden voor de persoonlijke voicemail?

En als dat nog niet kan, dan wanneer gaat t-mobile die service aanbieden?
Reputatie 6
Als je had gezocht op 'welkomstboodschap' dan had je het volgende gevonden:

Hoe kan ik de welkomstboodschap van mijn voicemail wijzigen?
Wil je de welkomstboodschap van je voicemail wijzigen, bel dan met je mobiele telefoon naar 1233. Kies voor optie 9 `Mailboxinstellingen wijzigen`, daarna voor optie 2 `Instellingen` en vervolgens voor optie 1. Sluit na het inspreken van een nieuwe welkomstboodschap af met een hekje (#).

🙂
Reputatie 1
@bas2010

Het is helaas niet mogelijk om audiobestanden te uploaden voor je voicemail.
T-Mobile zal deze dienst ook niet in de toekomst gaan aanbieden.
Reputatie 2
JoeyW schreef:

@bas2010

Het is helaas niet mogelijk om audiobestanden te uploaden voor je voicemail.
T-Mobile zal deze dienst ook niet in de toekomst gaan aanbieden.

Jammer, volgens mij is het technisch gezien niet erg moeilijk en het biedt natuurlijk bepaalde meerwaarde waar meer mensen op zitten te wachten. Bv de zakelijke markt om professionele voicemails te cre
Reputatie 2
Krijg geen smsje als ik een nieuwe voicemail heb, krijg trouwens ook geen smsje bij een gemiste oproep. Deze staan wel aan in My T-mobile. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?