Algemene vragen/problemen Voicemail

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

239 reacties

Reputatie 3
@BasVe, kun je nogmaals proberen of je de sms'jes nu wel ontvangt?
Reputatie 2
ElineT, heb inmiddels een aantal smsjes van TMobile ontvangen, maar er zijn nog geen positieve veranderingen.
Reputatie 5
@BasVe, ontvangt je nu wel de Voicemailnotificaties of de Gemiste Oproep Sms?
Reputatie 2
Ik zou heel graag mijn voicemail willen beluisteren via een vaste telefoon aangezien mijn beltegoed niet altijd toereikend genoeg is om dit via mijn mobiel te doen.
Kan iemand mij uitleggen welk nummer ik moet bellen? Aangezien ik dit nergens kon vinden..

Vriendelijk bedankt!
Reputatie 2
Harvey schreef:

@Deniz50

Voicemail berichten beluisteren

- Via een andere telefoon (mobiel van andere provider of vaste lijn) in Nederland of met je eigen mobiele telefoon vanuit het buitenland.

1. Bel je Voicemail-box 0624001233 (bel je vanuit het buitenland, bel dan +31624001233).
2. Het systeem vraagt naar het nummer van je mobiele telefoon.
3. Toets het tien-cijferige nummer van je mobiele telefoon in. Sluit af met #.
4. Het systeem vraagt vervolgens om je password.
5. Toets je password in. En sluit weer af met #.
6. Je kunt nu je voicemail beluisteren.

Het nummer wat je hier geeft is niet in gebruik..
Reputatie 4
@Sveenjaa

Het nummer is wel degelijk in gebruik.
Reputatie 2
Ik heb op mijn Iphone een app die ik gebruik tijdens het hardlopen maar dan is het nogal vervelend als je onder het lopen wordt gebelt. Nu kreeg ik de tip om dan voor het lopen alle gesprekken naar mn voicemail door te sturen en dan daarna dat weer ongedaan te maken.
Op http://www.arcx.com/sites/GsmFeatures.htm zie ik dat ik dat moet doen met *21*[voicemailnummer] maar ik kan dus alleen nergens vinden wat dan dat voicemail nummer zou moeten zijn. Het zal niet het standaard voicemail nummer zijn aangezien diegene volgens mij dan zijn eigen voicemail krijgt? of werkt dat niet zo?
Reputatie 5
Als je gebruikmaakt van Visual Voicemail dan gebruik je in plaats van 06, 05. Als je nummer 06 -1234 5678 hebt wordt de doorschakeling: **21*316240512345678#
Reputatie 2
Als ik dit probeer dan krijg ik de volgende melding:

Fout bij uitvoeren verzoek
Geen netwerkvoorziening

en dan verder nog wat Instelling Registratie mislukt teksten.
Reputatie 1
@Taohunter

Mijn excuses voor bovenstaande informatie, deze is niet correct.
Om je iPhone door te schakelen, kun je de volgende code gebruiken: **21*0612345678#.
Om de doorschakeling weer te verwijderen, kun je het nummer ##002# 'bellen'
Reputatie 2
JoeyW schreef:

@Taohunter

Mijn excuses voor bovenstaande informatie, deze is niet correct.
Om je iPhone door te schakelen, kun je de volgende code gebruiken: **21*0612345678#.
Om de doorschakeling weer te verwijderen, kun je het nummer ##002# 'bellen'

Ook dit werkt helaas niet :s
Het enige wat tot nu toe iets lijkt te doen is *21*05[mijnnummer]#. Dan krijg ik de melding dat het doorsturen is geactiveerd en krijg ik ook een icoontje naast mijn batterij indicator. Wat hier alleen jammer aan is dat als ik dit test en mijn nummer bel krijg ik een 'in gesprek' toon. (Ik doe dit uiteraard vanaf een andere telefoon >.<)
Verder als ik de status controleer van mijn onbeantwoorde gesprekken met *#61# zie ik daar dat het nummer daarvoor is: +3162405[mijnnummer], maar als ik dat invoer na de *21* krijg ik weer de originele foutmelding.
Al met al begrijp ik er helemaal niets meer van :s

Dan nog even als kanttekening: Is het niet zo dat je met de code ##002# al je doorschakeling ongedaan maakt? Dus ook de doorschakeling naar voicemail als je niet opneemt? Dat lijkt me iig niet de bedoeling.
Reputatie 1
@Taohunter

Zou je met behulp van deze doorschakelcode ( **21*+316240612345678# ) kunnen controleren of de doorschakeling nu wel juist kan worden geconfigureerd ?

Door ##002# te 'bellen' verwijder je alleen de doorschakelingen, die jij zelf hebt geplaatst. Het is niet mogelijk voor jou, om de doorschakelingen voor de Visual Voicemail uit het systeem van T-Mobile te verwijderen.
Reputatie 2
Dank JoeyW,

**21*+316240612345678# werkt inderdaad en ook **21*+316240512345678# werkt.
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb sinds 3 mei een T-Mobile Relax abonnement (met een iPhone), maar ik krijg mijn voicemail maar niet aan de praat. Mensen kunnen wel iets inspreken, maar ik kan niets beluisteren en ook niet mijn welkomsbericht wijzigen. Als ik 1233 bel krijg ik namelijk dit te horen: "U heeft geen toegang tot T-Mobile Voicemail. Bel T-Mobile klantenservice....." Nu heb ik via de site al een paar keer mijn voicemail uit en aan gezet, en ook de klantenservice gebeld (die hebben hem nog een keer uit en aangezet en geprobeerd me lekker lang aan de telefoon te houden) maar dat heeft niets geholpen. Weet iemand wat ik nu kan doen om hem toch aan de praat te krijgen? Volgens mij werkt Visual Voicemail op je iPhone niet als je een Relax abonnement hebt, maar de normale voicemail zou het toch wel moeten doen lijkt me?!!

Alvast bedankt!
Reputatie 3
Je wordt middels een sms op de hoogte gebracht wanneer de wijziging is uitgevoerd. Schakel na het ontvangen van de sms je toestel uit en weer in om de wijzigingen van kracht te laten worden

heb je dit al geproberd?
Reputatie 2
ja heb ik ook gedaan.. helpt niet 😞
Reputatie 1
@JvanD

Ik heb jouw voicemail volledig gereset. Ik wil je vragen om alle doorschakelingen te verwijderen door het nummer ##002# te 'bellen'.
Ik adviseer je na het verwijderen van de doorschakelingen, het toestel uit-en in te schakelen en te controleren of de voicemail nu juist functioneert.
Reputatie 2
Hoe kan ik mijn voicemail terug krijgen?
1 x uitgeschakeld en alles foetsie.
Wie weet een telefoonnummer om de voicemail weer te activeren.
Ik bel pre-paid.
Groetjes YO65
Reputatie 1
@YO65

Ik heb je voicemail gereset en weer ingeschakeld.
Reputatie 2
Via de klantenservice mijn voicemail laten resetten, maar als ik 1233 bel krijg ik "u heeft geen toegang tot t-mobile voicemail, bel .............. (klantenservice". Wat nou dan? want ik heb wel een voicemail bericht.

Help...
Reputatie 2
Ik ben sinds een maand klant bij T-mobile en heb mijn voicemail aan staan. Vrienden spreken berichtjes in, maar als ik mijn voicemail via 1233 wil afluisteren krijg ik een toon te horen en daarna de mededeling "U heeft geen toegang tot T-mobile voicemail. bel onze klantenservice op 0800 7111 ."
Als ik vervolgens dat nummer bel, blijkt na een heel verhaal over service via de site dat dat nummer niet meer in werking is en dat ik nu 1200 moet bellen. Als ik 1200 bel kan ik mijn voicemailinstellingen wijzigen, maar de instellingen staan al op voicemail aan....het probleem is dat ik er niet bij kan!!
Ik ben inmiddels niet zo blij meer met T-Mobile. Zou graag horen wat nou het probleem is en hoe ik ervoor kan zorgen dat vrienden die bellen bericht terug krijgen.
Iemand tips?
Groetjes Suzy
Reputatie 5
@SuzyB, de instellingen staan goed in het netwerk. Ik heb daarom een melding doorgestuurd naar onze technische dienst. Zij lossen het probleem zo spoedig mogelijk op en zullen je verder informeren.
Reputatie 2
@Anne-Marie: dank je wel. Nemen ze contact op via het forum of op een andere manier?
En wellicht slim om ook even de automatische boodschap waarin verwezen wordt naar het onjuiste nummer van de servicedesk aan te passen? Dat scheelt in ieder geval een deel ergernis denk ik.
Groetjes Suzy
Reputatie 2
do you have to pay if you listen to your voicemail?
Reputatie 2
nou ik word de laatstetijd heel veel gebeld door onbekend nummer,
en ik wil graag me voicemail uitzetten zodat je niet hoort: heee met denise blablablaba
ik wil gewoon weer dat standaard bericht,
maar ik heb geen beltegoed, kan je dat ergends gratis uitzetten of heb je daar persee beltegoed voor nodig?

groetjesss