Algemene vragen/problemen Voicemail

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

239 reacties

Reputatie 2
Ik heb twee vragen:
1. Elke keer als ik mijn telefoon uitzet (iphone 3gs met ios4) moet ik mijn visual voicemail opnieuw instellen, nieuw wachtwoord (opgenomen boodschap blijft wel staan). Hier heb ik al op gereageerd bij een ander, maar ik zou hier graag een oplossend antwoord op willen hebben.
2. Ik kan nergens terugvinden wat het afluisteren van een voicemail bericht kost en waar die uit/van betaald wordt (bundel of extra kosten). Op de pdf met overzichtskosten van i150 heb ik wel gevonden dat het beltarief is, maar dat zegt mij niet zo veel.

Graag lees ik van een van de tmobile medewerkers.
Reputatie 2
ik heb wel voicemail en werkt alleen het geluid is wel erg zacht.
weet iemand of je dat in kan stellen??
Reputatie 2
Hallo,

Kan ik het automatische voicemail bericht verwijderen? Deze zeg b.v.t; neem na de toon uw bericht op en dan de toon? Kun je deze ook verwijderen?

Dank,

Tim
Reputatie 5
@daisjoes, je kunt het bericht niet verwijderen. Je kunt via het menu van je Voicemail wel zelf een welkomstboodschap inspreken.
Reputatie 2
Voicemail ontoegankelijk geworden. Vraagt nu naar mijn nummer en zegt dan dat deze niet bestaat. Terwijl mijn voicemailinstellingen op my t-mobile nog ongewijzigd zijn. Hij staat nog aan. Blijkbaar zijn onze instellingen voor een wachtwoord niet meeverhuisd toen we dit nummer meeverhuisden naar een nieuw abonnement bij t-mobile en nu kan ik zelfs niet navragen hoe dit nu opgelost moet. Moet mijn man bellen vanaf werk en moeten we weer naar een t-mobileshop om een wachtwoord opnieuw in te stellen vanwege fouten die t-mobile zelf maakt. Iemand nog een idee hoe het anders kan en hoe ik in godsnaam een voicemail weer instel? En t-mobile: complimenten voor de geweldige service. Bedankt voor het opheffen van mijn voicemail. Het ontkennen dat mijn nummer bestaat en zeggen dat ik nooit een wachtwoord heb gehad. Hoe goed kan je dag beginnen!
Reputatie 5
NieneP, ik zie dat de Voicemail reset is. Heb je nog steeds problemen?
Reputatie 2
Ik heb al een week niet mijn voicemail kunnen afluisteren, omdat ik de melding krijg dat het niet bereikbaar is. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Ik vind een week wel erg lang!
Reputatie 2
Hallo!

Ik heb regelmatig het probleem dat ik wordt gebeld als ik op de VU (Vrije Universiteit) zit (waar er weinig tot geen bereik is) en er een voicemail wordt ingesproken, pas een halve dag later een smsje komt terwijl ik al lang weer bereik heb gehad in de tussentijd. Dit is erg vervelend aangezien m'n werk vaak wat inspreek en ik dus niet weet dat ze hebben gebeld... Ik heb een K800i die is ingesteld op alleen gsm netwerk.
Ligt dit probleem nu bij de service van T-mobile of bij mijn telefoon ofzo?
Gr,
Reputatie 2
Waarschijnlijk bij t-mobile, Ik heb regelmatig dat ik een gemiste oproep heb in de ochtend en dat ik laat in de middag of zelfs in de avond pas een sms ontvang hierover. Ik heb het ontvangen van smsjes bij gemiste oproepen (die naar de voicemail zijn gegaan) dan ook maar uitgezet. Er zijn meer mensen die dit probleem ervaren met verscheidene toestellen...
Reputatie 1
@Tikkelmans
Kun je via Instellingen>Algemeen>Netwerk controleren of je het profiel T-Mobile NL ziet staan? Heb je ook al een keer de netwerkinstellingen herstel via Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in>Herstel netwerkinstellingen.

@Lmobile
Ik adviseer je om de optie 'GSM' en 'UMTS' in te schakelen. Ook kun je als je je op deze locatie bevindt en dit probleem ervaart, het toestel regelmatig uit- en weer inschakelen.
Reputatie 2
Ik krijg de laatste weken nogal eens de melding dat ik een 'fax' in mijn voicemail heb.
dit blijkt toch telkens weer gewoon een voicemail te zijn. Niet echt erg, maar meer de vraag hoe dit nu ineens komt, ik heb geen instelling veranderd....
Reputatie 2
Hallo

Ik probeer me voicemail te luisteren het lukt me steeds niet.
Eerst luister ik een introductie.
Ik toets me password in maar k heb eigenlijk geen password zegt steeds voer u password in van minimaal 4 en maximaal 6 cijfers help me het is spoed ik moet het vandaag luisteren.
Reputatie 7
@bery
Ik begrijp dat je de voicemail nog niet eerder hebt ingesteld. Het instellen van een password is verplicht. De eerste keer kan dit uiteraard alleen als je belt met je eigen nummer. Wanneer je een password intoetst dien je deze wel te bevestigen met een #. Heb je dat ook gedaan?
Reputatie 2
Ik kreeg laatst een smsje van tmobile dat ik 5 voicemail berichten heb.
Kan ik die ook via de site afluisteren. Ik heb namelijk prepaid en als ik dan voicemail af ga luisteren ben ik klauwen met geld kwijt...
Reputatie 6
Als je bij de eerste keer bellen naar de voicemail en pincode hebt gekozen kun je met een andere telefoon bellen naar de voicemail om die af te luisteren.

Zoekfunctie gebruikt en gezocht op voicemail:
Hoe kan ik mijn voicemail beluisteren vanaf een ander toestel?
Om uw voicemail vanaf een ander toestel te beluisteren, dient u eerst een wachtwoord in te stellen. Dit kunt u doen door 1233 te bellen en het introductiemenu te volgen. Voor het afluisteren van uw voicemailberichten vanaf een andere telefoon, belt u vervolgens met +31 6 2400 1233. In beide gevallen wordt gevraagd om uw wachtwoord.

Weet u het wachtwoord van uw voicemail niet meer? Dan kunt u 1233 bellen en een hekje (#) intoetsen. U ontvangt dan direct een sms`je met uw wachtwoord.
Reputatie 2
Ik wil graag de doorschakeltijd naar mijn voicemail aanpassen. Op de site lees ik daarover het volgende:

Als je voicemail aanstaat, wordt een inkomend gesprek bij geen gehoor na 20 seconden naar je voicemail doorgeschakeld. Je kunt deze doorschakeltijd aanpassen naar maximaal 30 seconden, door de volgende code in te voeren:

**61*+31624je 10-cijferige nummer*11*aantal seconden#

Mijn vraag is: waar moet ik deze code dan invoeren??????
Reputatie 4
Zoals je een telefoonnummer intoetst op je toestel 🙂
Reputatie 2
Ik heb mijn voicemail uitgezet via my tmobile. Als bevestiging ontving ik een sms. Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn voicemail nog steeds aan staat. Mijn vraag is hoe dit kan. Speelt t-mobile met mij een spelletje.
Reputatie 7
@Prakaash
Je hebt een doorschakeling naar je voicemail ingesteld staan in je toestel. Ik wil je vragen om het nummer ##002# te bellen. Zo verwijder je de doorschakeling.
Reputatie 3
Vraagje voor de Mods op het forum: Wil graag de inschakeltijd voicemail veranderen naar 2 seconden, maar dat lukt niet! Graag hulp!

**61 werkt niet op mijn Nokia E61i

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 3
Of direct doorschakelen naar voicemail..
Reputatie 3
gooi maar dicht!!!
Reputatie 5
@Lesley06

Heb je ondertussen de juiste mogelijkheid gevonden?
Reputatie 2
Wanneer anderen mij proberen te bellen komen ze erg vaak op de voicemail terecht.
Ik krijg na een paar uur een SMS notificatie dat er X nieuwe berichten zijn op de voicemail.

Ik zie geen gemiste oproepen helemaal niets.

Hierdoor loop ik wel belangrijke telefoontjes mis en dus klanten!
Wat gaan we hier aan doen?

Gr
Dennis
Reputatie 2
@DennisOlsthoorn
Je kunt de tijd, dat je toestel overgaat voordat deze doorschakelt naar de voice mail, verlengen. In het volgende geval na 30 seconden. Ik heb de code in een priv