Algemene vragen/problemen Voicemail


Reputatie 2
  • Debutant
  • 0 reacties
Komt er ooit de mogelijkheid om de voicemail berichten naar een e-mailadres te laten doorsturen?

T-mobile, als DE mobiele internetprovider van Nederland, moet toch inspringen op deze trend denk ik.

This topic has been closed for comments

239 reacties

Reputatie 5
@ineke1986
Je kunt via het menu van de voicemail (1233) aangeven of je wel of niet gebruik wilt maken van een persoonlijke boodschap.
Ik heb een relaxed 220 sim only abonnement. Hoe kun je voicemail instellen zonder dat je een boodschap in hoeft te spreken?
kan iemand mij hier antwoord op geven
Reputatie 6
@Deanna
Fijn dat je in ieder geval weer de 'gemiste oproep sms' ontvangt. Wil je via het telefoonnummer 1233 controleren of sms-notificatie staat geactiveerd? Je kunt in het menu van 1233 kiezen voor 9-1.
Reputatie 2
Ik heb inderdaad de sms-jes van de "gemiste oproep sms" dienst ontvangen en na wat testen krijg ik nu inderdaad een "gemiste oproep" sms als ik de telefoon weer aanzet. Helemaal top!

Ik krijg alleen geen sms melding dat ik een nieuwe voicemail heb. Ik heb m'n voicemail uitgezet, telefoon opnieuw opgestart, voicemail weer aangezet, telefoon opnieuw opgestart, maar krijg nog steeds geen voicemail melding via de sms..
Reputatie 5
@Deanna
Ik heb de sms 'gemiste oproep' voor je gereset op het netwerk. Dit zal je ondertussen ook al gemerkt hebben door de 2 smsjes die je gekregen hebt.
Wil je laten weten of het geholpen heeft?
Reputatie 2
Sinds ik van m'n HTC Touch Cruise (WinMo 6.0) naar m'n HTC Desire Z (Android) ben overgegaan gaat het een en ander niet goed met het melden van nieuwe voicemail berichten en gemiste oproepen.

Met name als mijn telefoon uitgestaan heeft (of op airplane mode), en ik ben in de periode dat hij geen verbinding had met het mobiele netwerk gebeld, dan krijg ik, nadat ik hem weer aangezet heb, geen meldingen van gemiste oproepen en ook geen sms bericht dat ik een nieuwe voicemail heb.
Op mijn oude telefoon ging dat wel goed.

Hoe is dit op te lossen?
Reputatie 2
@DennisOlsthoorn
Wij wachten het af en horen graag van je.
Reputatie 2
Ik heb ook vol bereik (ook 3G). Dat is het probleem ook niet :-)
Kan nl. gewoon bellen. Alleen gebeld worden gebeurd maar zelden (dat de oproep echt binnenkomt dan)

Kruistest is uit te voeren....
Reputatie 2
@DennisOlsthoorn
de dekking is okay. Zowel binnen als buiten zou je bereik hebben en er worden geen storingen gemeld. Wil je een kruistest uitvoeren. je simkaart in een ander mobiel en een ander simkaart in jouw toestel.
Wat gebeurd er dan?
Reputatie 2
Postcode nu is 2802HM (Gouda)
Reputatie 2
@DennisOlsthoorn
Om je probleem uit te bepalen heb in nog een vraag: Op welke postcode ben je nu? Ik wil het netwerk bekijken.
Reputatie 2
Telefoon is niet doorgeschakeld. Soms gaat ie wel over en met regelmaat gewoon niet.
Vandaag al een stuk of 5 / 6 voicemails gekregen van oproepen die niet zijn binnen gekomen.

Daarentegen ook een paar oproepen die wel gewoon doorkomen.
Reputatie 2
@Dennisolsthoorn
Zoals je nu beschrijft, lijkt het alsof het toestel permanent doorgeschakeld is. Kun je code ##002# invoeren en dan de okay toets. Dat zou een doorschakeling moeten verwijderen.
Reputatie 2
Het punt is dat de telefoon gewoon uberhaupt niet overgaat. Dus is het raar om de tijd te verlengen. Dit zal ik overigens wel doen. Maar alsnog. De oproep moet gewoon binnen komen. Ik zie hem zelfs niet in de gemiste oproepen lijst.

Uitschakelen voicemail is niet echt een optie.
Reputatie 2
@DennisOlsthoorn
Je kunt de tijd, dat je toestel overgaat voordat deze doorschakelt naar de voice mail, verlengen. In het volgende geval na 30 seconden. Ik heb de code in een priv
Reputatie 2
Wanneer anderen mij proberen te bellen komen ze erg vaak op de voicemail terecht.
Ik krijg na een paar uur een SMS notificatie dat er X nieuwe berichten zijn op de voicemail.

Ik zie geen gemiste oproepen helemaal niets.

Hierdoor loop ik wel belangrijke telefoontjes mis en dus klanten!
Wat gaan we hier aan doen?

Gr
Dennis
Reputatie 5
@Lesley06

Heb je ondertussen de juiste mogelijkheid gevonden?
Reputatie 3
gooi maar dicht!!!
Reputatie 3
Of direct doorschakelen naar voicemail..
Reputatie 3
Vraagje voor de Mods op het forum: Wil graag de inschakeltijd voicemail veranderen naar 2 seconden, maar dat lukt niet! Graag hulp!

**61 werkt niet op mijn Nokia E61i

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 7
@Prakaash
Je hebt een doorschakeling naar je voicemail ingesteld staan in je toestel. Ik wil je vragen om het nummer ##002# te bellen. Zo verwijder je de doorschakeling.
Reputatie 2
Ik heb mijn voicemail uitgezet via my tmobile. Als bevestiging ontving ik een sms. Gisteren ben ik er achter gekomen dat mijn voicemail nog steeds aan staat. Mijn vraag is hoe dit kan. Speelt t-mobile met mij een spelletje.
Reputatie 4
Zoals je een telefoonnummer intoetst op je toestel 🙂
Reputatie 2
Ik wil graag de doorschakeltijd naar mijn voicemail aanpassen. Op de site lees ik daarover het volgende:

Als je voicemail aanstaat, wordt een inkomend gesprek bij geen gehoor na 20 seconden naar je voicemail doorgeschakeld. Je kunt deze doorschakeltijd aanpassen naar maximaal 30 seconden, door de volgende code in te voeren:

**61*+31624je 10-cijferige nummer*11*aantal seconden#

Mijn vraag is: waar moet ik deze code dan invoeren??????
Reputatie 6
Als je bij de eerste keer bellen naar de voicemail en pincode hebt gekozen kun je met een andere telefoon bellen naar de voicemail om die af te luisteren.

Zoekfunctie gebruikt en gezocht op voicemail:
Hoe kan ik mijn voicemail beluisteren vanaf een ander toestel?
Om uw voicemail vanaf een ander toestel te beluisteren, dient u eerst een wachtwoord in te stellen. Dit kunt u doen door 1233 te bellen en het introductiemenu te volgen. Voor het afluisteren van uw voicemailberichten vanaf een andere telefoon, belt u vervolgens met +31 6 2400 1233. In beide gevallen wordt gevraagd om uw wachtwoord.

Weet u het wachtwoord van uw voicemail niet meer? Dan kunt u 1233 bellen en een hekje (#) intoetsen. U ontvangt dan direct een sms`je met uw wachtwoord.