Beantwoord

Altijd extra veilig online

• 1 september 2017
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Tijdens het verlengen van mijn contract heb ik gekozen voor altijd extra veilig on line om dat de verkoper dit product promootte na de vraag of ik veel werkte met de ING app het betalen en dergelijke zou veilige zijn.
maar ik merk nu dat mijn toestel irritant traag werk wanneer ik het internet op ga het maakt niet uit of ik web shops bezoek of mijn sport app gebruik,
het is gewoon niet leuk meer.
Ik zie in mijn abonnement dat het voor het hele contractduur is.
Is het mogelijk om dit toch uit te zetten.
icon

Beste antwoord door Muberra 1 september 2017, 11:23

Hi Bliek,

Welkom op ons forum!

Als eerste wil ik je feliciteren met jouw verlenging! Leuk dat je weer voor onze Magenta-familie hebt gekozen. :D

Het is niet de bedoeling dat het veiligheidspakket voor traag internet zorgt. Normaal gesproken is het voor de rest van het contractstermijn, maar ik maak graag een uitzondering voor je. Ik wil dat je goed kunt genieten van ons supersnelle 4G netwerk! Het Altijd Extra Veilig Online pakket is hierbij voor je verwijderd. Als je het toestel even opnieuw opstart, moet alles weer goed werken.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi Bliek,

Welkom op ons forum!

Als eerste wil ik je feliciteren met jouw verlenging! Leuk dat je weer voor onze Magenta-familie hebt gekozen. :D

Het is niet de bedoeling dat het veiligheidspakket voor traag internet zorgt. Normaal gesproken is het voor de rest van het contractstermijn, maar ik maak graag een uitzondering voor je. Ik wil dat je goed kunt genieten van ons supersnelle 4G netwerk! Het Altijd Extra Veilig Online pakket is hierbij voor je verwijderd. Als je het toestel even opnieuw opstart, moet alles weer goed werken.

Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Muberra bedankt voor wat je gedaan hebt, ik ben er erg blij mee.
Ik kan weer als vanouds internetten en mijn sportapp. werk weer als van ouds.

Met vriendelijke groet,
Bliek
Reputatie 4
Hi Bliek,

Heel fijn om te lezen dat het weer supersnel is!

Nu kan je goed voorbereid het weekend in. Geniet ervan 😃

Reageer