Beantwoord

Ander nummer aan de lijn

• 19 december 2016
  • 12 reacties
  • 85 Bekeken

als ik t mobile nr bel krijg ik een ander nr aan de lijn ook als andere mensen dat bellen
ikzelf heb epilepsie en moet soms bellen dit is zeer hinderlijk ook raar deze persoon heeft een heel ander nr
icon

Beste antwoord door hansaysel22 19 december 2016, 14:51

Probleem opgelost in t mobile winkel stond toch op doorschakelen hartelijk bedank voor alles en hele fijne feestdagen
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Het 06-nummer is weggehaald aangezien dit een openbaar forum is. Je vraag is een beetje onduidelijk.
Kun je omschrijven wat er precies gebeurt als je dat 06-nummer op belt? Wordt je misschien doorgeschakeld?

Groet,
Als ik dat nr bel dat is van mijn vrouw dan krijg ik nu een ander persoon aan de lijn met een ander nr
Reputatie 6
Badge +17
Ah, duidelijk. Heb je dit ook met meerdere nummers, of alleen van je vrouw?
Heeft je vrouw misschien een doorschakeling actief?

Groet,
Nee die persoon die ik aan de lijn krig is onbekend bij mij of mijn vrouw
Reputatie 6
Badge +17
En wat gebeurt er als je met, bijvoorbeeld, je huistelefoon gaat bellen naar de 06-nummer van je vrouw? Werkt dat wel?
MEt de huis tel krijg ik ook een ander
WhatsApp werk wel op het 06 nr
Reputatie 6
Badge +17
Dan ligt het waarschijnlijk aan de provider/toestel/sim van je vrouw en niet aan die van jou.
Het is ook t mobile en andere mensen hebben er ook last van
Reputatie 6
Badge +17
Je kunt het beste even wachten tot een T-Mobile medewerker deze topic oppikt. Dit kan 24-48 uur duren.
Waarschijnlijk gaat er iets mis bij het toestel van je vrouw.
Probleem opgelost in t mobile winkel stond toch op doorschakelen hartelijk bedank voor alles en hele fijne feestdagen
Reputatie 6
Badge +17
Fijn dat het opgelost is :)
Jij ook fijne feestdagen!

Reageer