Vraag

Android update Huawei P8

• 12 augustus 2016
  • 11 reacties
  • 376 Bekeken

Wanneer kan ik mijn huawei P8 van android 5 naar 6 updaten. Huawei zegt dat de update al een tijdje beschikbaar is en dat deze door t-mobile moet worden doorgezet. Ik wil graag deze update dus ontvang ik graag deze info.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Teniente,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor het stellen van deze vraag. Ik ga dit even navragen bij onze software expert en zal je zo snel mogelijk van een reactie voorzien. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Teniente,

De update is wel beschikbaar op je toestel. Je kan updaten via WiFi je hoeft hiervoor je toestel niet te verbinden met een PC.

Laat je mij weten of het is gelukt?
Hallo Hajar, ik heb/krijg geen melding over een nieuwe update bij deze functie. Er is de android 5 geinstalleerd en er is geen nieuwe update. Graag bericht over hoe deze te verkrijgen is.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Teniente,

Ben je wel verbonden met WiFi? Dan zou je namelijk wel de melding moeten krijgen. Ga anders naar het Startscherm ► kies Instellingen ► kies Update ► kies Controleren op updates. Is daar de Android 6.0 ook niet zichtbaar?
Uiteraard ben ik verbonden met Wifi en ook via de instelling update is deze naar Android 6 niet zichtbaar. Deze check ik zeer frequent.
Reputatie 6
Badge +16
Hey Teniente,

Erg vreemd. Zou je mij in een privébericht het IMEI nummer van je toestel willen sturen? Alvast bedankt!
Ik heb nog steeds geen antwoord. Alles waar jullie om vroegen is gestuurd em daarna blijft het angstwekkend stil. Dit hele gedoe is geen reclame voor jullie! Waarom niet gewoon een snelle klantenservice???
Nog steeds niets..............
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Teniente,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb je inmiddels via een privébericht van een reactie voorzien!
Waarom duurt het zolang voordat er een antwoord is. Waarom een zo belachelijk lange weg gaan. Echt ik ben helemaal afgeknapt op t mobile. Waarom niet gewoon een antwoord. Via mail ipv via dit forum. Dit is echt slecht. Het duurt veeeeeeeeeeeeeel te lang allemaal.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Teniente,

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk antwoord hierop wilt hebben! Als ik of mijn collega Issam je het antwoord kon geven, hadden we dat uiteraard gelijk gedaan. Maar zoals je misschien al aanvoelt, is er op dit moment nog geen verdere informatie over deze update. Zodra we meer weten, laten we dit direct hier weten. Nogmaals excuus hiervoor!

Reageer