Beantwoord

Anoniem bellen

• 27 januari 2017
  • 7 reacties
  • 2288 Bekeken

Als ik iemand anoniem bel , en deze persoon zit ook bij t mobile kan hij dan mijn nr opvragen bij jullie
Is dit mogelijk
icon

Beste antwoord door Skyrider 27 januari 2017, 13:56

Hey Mkgeesbrug.

Nummers kunnen niet opgevraagd worden, ongeacht of ze anoniem bellen. Dat is de privacy wet 🙂.

Maar indien dit gedaan wordt voor telefonische overlast, kan er een onderzoek aangevraagd worden. Zie: Melden van telefonische overlast

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Hey Mkgeesbrug.

Nummers kunnen niet opgevraagd worden, ongeacht of ze anoniem bellen. Dat is de privacy wet 🙂.

Maar indien dit gedaan wordt voor telefonische overlast, kan er een onderzoek aangevraagd worden. Zie: Melden van telefonische overlast

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Niemand kan je nummer opvragen, alleen bij onderzoeken is het mogelijk en op te vragen door politie. Als jij belt met #31# voor het nummer, dan kan de persoon ook niet zien dat jij belt en niet opvragen.

Uiteraard mag je hier zelf ook geen misbruik van maken. Als je iemand lastig valt kan men dit laten onderzoeken door T-Mobile.
En dan geven ze je nr zo prijs aan die persoon
Bij zo'n onderzoek of krijgen ze dan een waarschuwing van t- mobile
Ik stalk niet maar wil dat die persoon mijn nr niet meer krijgt als ik die anoniem bel
Hey...mkgeesbrug.. ik zit met zijn zelfde probleem. Ik wordt steeds anoniem gebeld en dan gown ze na twee tot zes sec. op.... ik sta echt op punt politie in te schakelen....
T-Mobile geeft natuurlijk nooit een nummer door. Alleen als je er echt een zaak van maakt, via de politie, dan krijgt de politie deze info, niet jij. Maar voor je deze zet hebt gedaan lijkt het me verstandig om contact op te nemen met T-Mobile om het uit te zoeken. Dit nemen ze dan privé met je op en hoe ze dit afhandelen, dat hoor je dan ook van de klantenservice.

Snap alleen de hele strekking nog niet. Maar als je anoniem belt dan blijft dit anoniem en krijgt niemand je nummer. Ga je stalken, kan het zijn dat een provider contact met je opneemt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mkgeesberg,

Ik zie dat Skyrider en Serviceweb jou al meer informatie hebben gegeven. Als je anoniem belt dan kan een klant niet zomaar jouw nummer opvragen bij ons. Mocht het gaan om telefonisch overlast dan kan de klant een onderzoek starten naar dat nummer. Bij een eerste melding wordt er een waarschuwing gegeven aan de plager en er wordt ook uitgelegd dat er bij een tweede melding de NAW-gegevens vrijgegeven zullen worden bij de klager. Hopelijk heb je meer duidelijkheid nu.

@Cinderella1977;

Jammer om te horen dat je last hebt van telefonisch overlast. Je zou ervoor kunnen kiezen om een melding te maken via deze pagina. Hopelijk zal het snel ophouden. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer