Beantwoord

Anoniem gebeld

Goedemiddag,

Ik word al 2 weken lang gemiddeld 4 keer per dag gebeld door een anonieme beller. Iedere keer gaat de telefoon maar 1 keer over, ik kan hem dus niet eens opnemen. En eigenlijk ben ik dat nu ook niet meer van plan.
Ik vind dit erg hinderlijk. Hoe kan ik dit stoppen zonder een ander nummer aan te vragen?
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 26 maart 2014, 17:24

Helaas behoort de iPhone dan weer niet onder wat ik met "meeste"bedoelde.

Bij android bestaat de mogelijkheid om te blokkeren en misschien bij Windows en Blackberry ook maar bij een iPhone bestaat die optie wonderlijk genoeg niet.

Misschien dat iemand anders nog een oplossing weet, ik kan je helaas niet verder helpen.

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi,

Je kunt dit formulier invullen en een onderzoek laten starten, maar dat kan eigenlijk alleen als er minimaal 3 keer is opgenomen want zonder verbinding valt er ook niks te traceren door T-mobile.

http://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/contact/brochures-formulieren/meldformulier-telefonische-overlast.pdf

Je kunt via de meeste telefoon wel anonieme gesprekken blokkeren, wat voor toestel heb je?

Hoi,

Je kunt dit formulier invullen en een onderzoek laten starten, maar dat kan eigenlijk alleen als er minimaal 3 keer is opgenomen want zonder verbinding valt er ook niks te traceren door T-mobile.

http://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/contact/brochures-formulieren/meldformulier-telefonische-overlast.pdf

Je kunt via de meeste telefoon wel anonieme gesprekken blokkeren, wat voor toestel heb je?

Ik heb een Iphone 4. Als ik anonieme nummers kan blokkeren, zou dat fijn zijn. Ik krijg immers de kans niet om op te nemen. Hij gaat maar 1 keer over.
Helaas behoort de iPhone dan weer niet onder wat ik met "meeste"bedoelde.

Bij android bestaat de mogelijkheid om te blokkeren en misschien bij Windows en Blackberry ook maar bij een iPhone bestaat die optie wonderlijk genoeg niet.

Misschien dat iemand anders nog een oplossing weet, ik kan je helaas niet verder helpen.
Dat is jammer. Dan zal ik het moeten accepteren dat ik gebeld word. Misschien houdt het vanzelf op.
In ieder geval dank je voor je reactie.

Reageer