anoniem gebeld

• 26 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 411 Bekeken

Hallo tmobile,

sinds een tijd word ik tot aan 5x per dag anoniem gebeld. Als ik opneem hoor ik niks aan de andere kant en wordt er direct opgehangen waardoor ik het gesprek eigenlijk niet kan opnemen voor het onderzoek. Als ik het laat lopen spreken ze de voicemail in met het “belmeniet”. Hierdoor staat mijn voicemail wekenlijks met 20 voicemails vol met deze onzin. Verder heb ik mezelf ingeschreven voor het belmenietregister en alles aangevinkt, maar niks helpt. Ik word hier ondertussen knettergek van en heb hierdoor belangrijke voicemails gemist die tussen al die onzin stond. Hoe kom ik hiervan af?

groetjes Jelien

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Klinkt als een belcomputer (zoals incassobureaus die ook gebruiken), waarbij er iets mis gaat omdat er geen zinvolle boodschap wordt overgebracht. Daar zou T-Mobile toch wel onderzoek naar moeten kunnen doen.

Overigens duurt het een paar (2?) weken voordat wijzigingen in het belmeniet register bij alle partijen in de markt zijn doorgedrongen.

Reputatie 6

En nog langer voordat het bij iedereen is doorgedrongen, beste is telefonische verkoop helemaal verbieden.

Ik word platgebeld voor goedkope energie, kan steeds goedkoper, spannend, ik wek namelijk zelf meer op dan ik gebruik met die panelen op het dak, en dan kom je steeds op hetzelfde uit.

Reageer