Beantwoord

Anoniem gebeld, hoe te stoppen?

Reputatie 2
Ik wordt steeds lastig gevallen door een anoniem beller. Heb 1x opgepakt en vraag met wie ik spreekt en die die zeg een of andere computer blad. Ik heb meteen afgesloten en sindsdien wordt er steeds gebeld. Ik ben geregistreerd al op bel mij niet.nl, maar het schijn dat anoniem bellen niet op de lijst staat. Wat moet ik er aan doen?
icon

Beste antwoord door Issam 20 december 2015, 15:19

Hi Surga,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. We hebben je lang niet gezien!

Jammer dat dit de reden is dat je weer contact moet opnemen, ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik wil je vragen om een kijkje te nemen op deze pagina. Hier wordt uitleg gegeven over welke stappen je kan ondernemen om dit tegen te gaan.

Laat ons weten als we je nog ergens bij kunnen helpen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Surga,

Welkom terug op het T-Mobile Forum. We hebben je lang niet gezien!

Jammer dat dit de reden is dat je weer contact moet opnemen, ik kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ik wil je vragen om een kijkje te nemen op deze pagina. Hier wordt uitleg gegeven over welke stappen je kan ondernemen om dit tegen te gaan.

Laat ons weten als we je nog ergens bij kunnen helpen.
ik word ook steeds lastig gevallen door anonieme beller.eerst nam ik op en dat en wat blijkt ik heb een prijs gewonnen, heb gelijk gezegd geen intresse en op gehangen. maar nu word ik steeds lastig gevallen door ananieme beller. erg irritant en onbeleefd. maar kan nummer niet achterhalen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marcellino69,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! De reden is helaas minder leuk. Ik begrijp dat je het irritant vindt dat je steeds door een anoniem nummer wordt gebeld. Heb je al naar de pagina gekeken waar mijn collega Issam in zijn bericht naar verwijst? Daar vind je meer informatie over telefonisch overlast en hoe we dit voor je kunnen onderzoeken.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer