Antwoorden webinar 'Webinar telefonie in de cloud' van 14 april jl.

  • 17 april 2016
  • 0 reacties
  • 1385 Bekeken

Hieronder worden de vragen en antwoorden weergegeven die niet tijdens het webinar van donderdag 14 april jl. behandeld konden worden.

Vraag
Met welke CRM Applicaties kan er reeds gekoppeld worden?
Antwoord
Cloud & Clear kan met bijna alle CRM applicaties gekoppeld worden. Indien u meer wilt weten kunt u contact opnemen met één van onze experts via 0800 - 866 5002.

Vraag
Kan Cloud & Clear worden afgenomen op een reeds bestaande internetverbinding? Van iedere aanbieder?
Antwoord
Ja dat kan. Ook van iedere aanbieder, mits voldoende capaciteit aanwezig. Om te kunnen bellen met meerdere vaste telefoonnummers tegelijkertijd, heeft een bedrijf een SIP-trunk abonnement nodig voor het aantal telefoongesprekken dat gelijktijdig gevoerd moet kunnen worden. De verbinding die nodig is voor deze gesprekken, kán een reeds bestaande internetverbinding zijn van een derde partij, waarbij gebruik wordt gemaakt van de Teleworker functionaliteit van Mitel. Deze verbinding moet dan wel groot genoeg zijn om alle gelijktijdige gesprekken te kunnen voeren. In dit geval kunnen geen garanties worden gegeven op de gesprekskwaliteit. Dat is wél mogelijk indien gebruik wordt gemaakt van connectiviteit van T-Mobile.

Vraag
Is altijd een voice verbinding nodig hebt met Cloud &Clear?
Antwoord
Om te kunnen bellen met meerdere vaste telefoonnummers tegelijkertijd, heeft een bedrijf een SIP-trunk abonnement nodig voor het aantal telefoongesprekken dat gelijktijdig gevoerd moet kunnen worden. De verbinding die nodig is voor deze gesprekken, kán een reeds bestaande internetverbinding zijn van een derde partij, waarbij gebruik wordt gemaakt van de Teleworker functionaliteit van Mitel. Deze verbinding moet dan wel groot genoeg zijn om alle gelijktijdige gesprekken te kunnen voeren. In dit geval kunnen geen garanties worden gegeven op de gesprekskwaliteit. Dat is wél mogelijk indien gebruik wordt gemaakt van connectiviteit van T-Mobile.

Vraag
Kan ik zelf telefoonnummers toevoegen in de software bij nieuwe medewerkers?
Antwoord
ndien het telefoonnummer een doorkiesnummer is (dus een extern aankiesbaar nummer) én onderdeel van een reeds geleverd nummerblok óf een intern nummer (b.v. 553), kan dit worden gekoppeld in de beheermodule. Indien het een doorkiesnummer betreft wat nog niet is aangekocht, zal dit eerst dienen te worden aangekocht en geactiveerd.

Vraag
Op welke wijze wordt de gesprekskwaliteit gegarandeerd op de verbinding?
Antwoord
De gesprekskwaliteit kan worden gegarandeerd, indien gebruik wordt gemaakt van connectiviteit van T-Mobile, om de lokatie van de klant te verbinden met het Cloud & Clear platform.

Vraag
Als een gesprek wordt doorverbonden,zie ik dan het nummer van de beller op mijn mobiel?
Antwoord
Ja.

Vraag
Wat is de benodigde bandbreedte per gesprek?
Antwoord
Wij rekenen met 100Kb per gesprek, alhoewel dit in praktijk lager is. Vraag één van onze experts.

Vraag
Komen er offertetools en/of berekeningsprogramma's voor pricing?
Antwoord
Onze eigen salesafdelingen en onze resellers maken gebruik van offertetools en/of berekeningsprogramma's voor pricing. Onze prijslijst is beschikbaar op onze website (https://www.t-mobile.nl/business/media/pdf/shop/abonnementen/cloud-clear/cloud_clear_brochure_versie_10.pdf). Voor vragen kunt u contact opnemen met een expert via 0800 - 855 5002.

0 reacties

Geen reactie

Reageer