Beantwoord

APN instellingen GPS kidwatch

• 31 juli 2018
  • 4 reacties
  • 408 Bekeken

Hallo,

Het lukt me niet om een Hello GPS kidswatch aan de praat te krijgen middels een T-Mobile prepaid voordeel Sim Only. De SeTracker blijft maar aangeven "device offline".

Ik heb al een paar oudere topics over dit onderwerp geraadpleegd, maar dat werkt nog steeds niet. Wellicht dat de instellingen op deze oudere topics al is achterhaald. Weet iemand de juiste APN instellingen?? Alvast dank.

Groeten, JB
icon

Beste antwoord door Jaimy 1 augustus 2018, 11:39

Hoi JB,

Top dat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd en opgezocht! Ik kijk meteen even met je mee!

De APN-instellingen zijn als volgt:

Naam: T-Mobile
APN: smartsites.t-mobile
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: PAP
APN-Type: internet / default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4

Heb je daarnaast "betalen per MB" al aangezet? Dit is wel nodig om dit voor elkaar te krijgen, dus ik heb dat zojuist meteen even voor je geactiveerd!

Ik ben erg benieuwd of het nu wel werkt, laat het me weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi JB,

Top dat je zelf al het één en ander hebt geprobeerd en opgezocht! Ik kijk meteen even met je mee!

De APN-instellingen zijn als volgt:

Naam: T-Mobile
APN: smartsites.t-mobile
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: PAP
APN-Type: internet / default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4

Heb je daarnaast "betalen per MB" al aangezet? Dit is wel nodig om dit voor elkaar te krijgen, dus ik heb dat zojuist meteen even voor je geactiveerd!

Ik ben erg benieuwd of het nu wel werkt, laat het me weten!
Ja, het werkt Jaimy! De smartsites.t-mobile APN had ik al een keer gebruikt, dus ik denk dat het te maken had met de "betalen per MB"... Hartelijk dank!
... en dank voor het aanpassen van m'n nickname van tel.nr. naar dit!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi JB,

Helemaal top! Mooi dat het nu lukt, ik denk inderdaad dat het dan aan het kiezen voor de internetoptie lag.

Enne, voor beiden graag gedaan. 😄 Je weet ons te vinden als je in de toekomst nog meer vragen hebt!

Reageer