Vraag

App aankopen lukt niet meer

• 7 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Hoi hoi ik kan ineens geen in app aankopen doen word niet ondersteund geeft hij aan.

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Mindy,

Welkom terug op het forum! Leuk om je hier weer te zien.

Wat vreemd zeg! Sinds wanneer kan je geen aankopen doen? Wanneer heb je voor het laatst een aankoop gedaan? Welk toestel gebruik je en welke software versie staat hierop? Zou je een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je de instructies die je nodig hebt wanneer je geen aankopen meer kan doen.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hey issam,

Dank je wel xx.

Heb alles gekeken en zag dat op 18 januari me laatste in app aankoop was. Kort daarna werd me foon gejat.
Heb nu een S7 edge sinds kort.
Heb de topic bekeken en uitgevoerd maar na verificatie geeft hij nog steeds aan dat deze betaalmethode is geweigerd helaas.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mindy,

Zonde dat je telefoon gestolen is! :S

Normaal verwijzen we niet vaak door naar andere websites, maar Google Support heeft hier een zeer uitgebreide handleiding geplaatst. Je kunt hierbij per probleem bekijken waar het probleem kan zitten.

Voor de zekerheid heb ik ook nog even gecontroleerd of er misschien een blokkade actief was voor aankopen, maar dit is ook niet het geval. Zou je kunnen kijken of het met de support lukt om erachter te komen? Kun je anders gelijk ook aangeven via welke betaalwijze je de app wilt aanschaffen? Dan kunnen we verder met je meedenken.

We hopen dat het lukt en anders zien we je bericht graag binnenkomen! 🙂
Goedemorgen

Ik heb vanmorgen met meerdere van jullie collega's aan de telefoon gezeten, maar ik kan sinds een paar weken geen in app aankopen doen.
Dit terwijl ik geen openstaande rekeningen heb.
Ik heb al via google wallet alles verwijderd en opnieuw geprobeerd toe te voegen, maar ik krijg alleen de foutmelding dat ik via deze aansluiting geen gebruik kan maken van de betaalmethode dit terwijl ik dat eerder wel heb gedaan. Ik kijk uit naar jullie reactie
Wat vervelend.. Ik heb wat gevonden op de forum, zou dit helpen?

Houd er tevens rekening mee dat de aankoop niet meer dan 20 euro mag kosten, bij een hoger bedrag kun je de optie betalen via T-Mobile factuur niet selecteren.

Als dat alles niet het geval is zou je dan het volgende willen uitvoeren?
1. Log in op https://wallet.google.com
2. Ga naar onderdeel Betaalmethoden
3. Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'

Bij een volgende aankoop staat in het bevestigingsscherm een pijltje bij de prijs, door daarop te klikken kies je vervolgens opnieuw de betaalmethode.

Laat je even weten of dit het probleem heeft verholpen? Ben erg benieuwd!
Ik hoop zo je vraag naar tevredenheid in behandeling te hebben genomen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi DTG88,

Dat is inderdaad niet fijn! Ik zie dat Serviceweb nog een tip heeft gegeven. Lukt het daarna wel? We hebben een algemeen topic lopen over dit onderwerp. Mocht het met bovenstaande tip niet lukken, kun je dan in het algemene topic reageren en in jouw bericht aangeven wat jouw Google-account (username) is, wanneer de laatste onsuccesvolle poging was en wanneer de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur was? Dan gaan wij je daar verder helpen! Op deze manier houden we het forum overzichtelijk :)

Dit topic gaat op slot.