Beantwoord

App Evernote

• 16 juni 2016
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo allemaal,

Hopelijk kan iemand hier mij verder helpen met het volgende: Op de pagina 'What the app' staat dat je de 12 maanden de Premiumversie van de app Evernote kunt uitproberen als T-Mobile-abonnee. Daarbij wordt het volgende vermeld:

"Probeer Evernote Premium (t.w.v. €40) gratis!
Zo werkt het:
Download de app.
Maak een account aan.
Je krijgt automatisch een melding met deze aanbieding.
Na 12 maanden stopt Premium automatisch. Je behoudt dan wel je notities in de gratis versie, je kunt er zelf voor kiezen om Premium te verlengen."

Het downloaden van de app en het aanmaken van dat account gaan prima maar vervolgens krijg ik geen melding met een aanbieding...? Hopelijk kan iemand mij verder helpen. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door marorij 16 juni 2016, 00:37

Het probleem is opgelost! Ik bleek de app te moeten installeren op mijn telefoon met de T-Mobile-simkaart. Ik had de app gedownload op mijn tablet 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Het probleem is opgelost! Ik bleek de app te moeten installeren op mijn telefoon met de T-Mobile-simkaart. Ik had de app gedownload op mijn tablet 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marorij,

Fijn dat je er uiteindelijk zelf achter bent gekomen en bedankt voor het delen van de oplossing!

Veel plezier met Evernote! 😉
Reputatie 2
Beste Amy,
Hoe kan ik de gratis premium activeren, ik heb de app al en wil nu dus upgraden naar premium, alleen word ik doorverwezen naar google play en daar staat dan facturen via t-mobile factuur. Dus dat de 39.99 dan op mijn rekening gezet word. Is dit de juiste manier?
Hoi Amix, welkom op het klantenforum.

Zoals al aangegeven is, is het tegen de huisregels om meermaals hetzelfde bericht op het forum te plaatsen.

In dit topic heb je al een antwoord van Trajh92 gehad, heb je daar al naar gekeken?

Reageer