app store billing werkt niet -apple

• 23 april 2021
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Ik heb eigenlijk altijd voorheen kunnen betalen met de apple functie carrier billing, maar kan dat nu al een tijdje niet meer. Hij geeft bij mij de hele tijd deze melding, zie bijlage 1.

toen kreeg ik de tip alle vinkjes weg te halen dus ook betalen van rekeningen voor derden. Maar ook dit mocht niet baten. 

voorheen was ik abonnementhouder bij Tele2, maar toen zijn jullie gefuseerd en ging alles over voor mij naar T-mobile. Dus mijn vraag is, kan dat door deze verandering komen. En zo ja… hoelang zal dit nog duren?

En anders zou ik graag willen weten waar t misschien bij mij is mis gegaan. 
(Ik kom overigens nooit zo ver dat er word gevraagd om een verificatiecode)

alvast bedankt!  

Bijlage 1. Foutmelding na bevestigen van gekoppelde simkaart 06-nummer op iphone. 

Hajar 20 dagen geleden

Hi @TotoT 

Ik ben direct voor je gaan kijken of er blokkades actief zijn, maar dat is niet het geval. 

Zou je eens de stappen die op deze pagina staan kunnen doorlopen? Als het dan nog niet lukt dan kun je contact opnemen met Apple contact support. Bij ons staat namelijk alles goed ingesteld bij je. 

Ik hoor graag of het lukt!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TotoT 

Ik ben direct voor je gaan kijken of er blokkades actief zijn, maar dat is niet het geval. 

Zou je eens de stappen die op deze pagina staan kunnen doorlopen? Als het dan nog niet lukt dan kun je contact opnemen met Apple contact support. Bij ons staat namelijk alles goed ingesteld bij je. 

Ik hoor graag of het lukt!

Reageer