Beantwoord

Apps aankopen

• 17 februari 2019
  • 13 reacties
  • 183 Bekeken

Ik wil in app een aankoop doen maar krijg de melding dat ik deze maand niets meer kan kopen. Maar me nieuwe maand is al ingegaan en het lukt nog steeds niet???
icon

Beste antwoord door Hajar 20 februari 2019, 10:22

Hi Pauturn,

Dankjewel voor het delen van je nummer. Het gaat inderdaad om hetzelfde nummer en ik zie dat je factuur nu online is. Daarbij zie je je dat je hele hoge kosten hebt gemaakt aan het kopen van apps. Je hebt daarmee het maximum van €250 bereikt. Je kan pas weer nieuw apps kopen als deze factuur is voldaan.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pauturn,

Allereerst nog van harte welkom bij T-Mobile!

Ik heb even gekeken, maar zie aan onze kant op dit moment geen belemmeringen om aankopen in apps te doen. Zou je kunnen aangeven om welke app het gaat en om welk bedrag het gaat? Krijg je nu nog steeds een foutmelding als je iets wilt aanschaffen? Zo ja, zou je hier dan een screenshot van kunnen maken en in een reactie mee kunnen sturen?

We zien jouw reactie graag tegemoet, dan helpen we je er snel verder bij!
Goedendag, nee hij doet het nog steeds niet.
Gaat om de app: underworld football manager en het bedrag is 10,99.
Mvg paul turnhout

De foutmelding zegt dat ik maar 250 per maand mag besteden maar ik ben al in een nieuwe maand
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paul,

Is het je eerder wel gelukt om aankopen in de app te doen, bij de andere provider? Op jouw factuur staan überhaupt geen kosten voor in-app-aankopen, had je deze misschien gedaan bij de vorige provider? Aan onze kant staat er dus geen blokkade of iets dergelijks op jouw aansluiting om op dit moment aankopen te doen via je factuur.

Van welke telefoon maak je gebruik? Als het om de Google Play Store gaat, dan kunnen we nog met je meekijken, maar bij andere app stores niet. Als je van de Google Play Store gebruik maakt, dan kun je op deze pagina instructies vinden om het probleem op te lossen.

Ik ben benieuwd of het je zo lukt en anders zien we jouw reactie vanzelf verschijnen!
Hallo, ja ik heb al eerder aankopen gedaan met deze telefoon en via t-mobile. Heb datet dit abbonoment gedaan. Kijken jullie wel goed???
Ik maak gebruik van de samsung s9, en doe de aankopen via google play store.
Dus ik snap er niks meer van???

Mvg paul

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Pauturn,

Zeker, dubbel en nog eens een keer gecontroleerd, maar geen kosten. Ben je wel geregistreerd op onze Community met het daadwerkelijke nummer waar jouw vraag om gaat? Als het om een ander nummer gaat, zou je daar dan mee kunnen inloggen op de Community?

We zien de reactie graag langskomen!
Hi @David

Ja dit is het goede nummer : 06xxxxxxx
Dus jullie kunnen er niks aan doen dan??
Zou ik anders gebeld kunnen worden want op deze manier duurt het nog 3 dagen haha.
Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb je 06-nummer weggehaald. Dit is een publieke forum en tis niet aan te raden om je 06-nummer hier neer te zetten. T-Mobile medewerkers kunnen je gegevens zien als je inlogd met de juist My T-Mobile account.
Reputatie 7
Badge +19
Lastig maar snel op te lossen door de aankoop van een Play gift card overal te koop.

Heb je geen zin om elke app apart te moeten afrekenen of heb je Google Play saldo nodig voor in-app aankopen? Met een Google Play gift card kan je eenvoudig je Google Play tegoed opwaarderen, zodat je een tijdje vooruit kan. Wil je het jezelf nog makkelijker maken?
Hi @CrisTien ja dat snap ik, maar het hoort gewoon te werken omdat het me hiervoor wel gewoon lukte....
Maar bedankt voor het meedenken in ieder geval.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Ja @Pauturn daar heb jij helemaal gelijk in. Hopelijk kunnen de moderators iets voor je betekenen!
Fijne avond.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pauturn,

Dankjewel voor het delen van je nummer. Het gaat inderdaad om hetzelfde nummer en ik zie dat je factuur nu online is. Daarbij zie je je dat je hele hoge kosten hebt gemaakt aan het kopen van apps. Je hebt daarmee het maximum van €250 bereikt. Je kan pas weer nieuw apps kopen als deze factuur is voldaan.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. Als je nog andere vragen hebt, laat het ons weten!

Reageer