Beantwoord

Apps betalen via factuur werkt niet

• 23 februari 2016
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Na gebeld te hebben met tmobile heb ik een ander gmailadres aangemaakt om apps te betalen met mijn factuur van tmobile. Nu krijg ik nog steeds telkens de tekst: kan account niet ververifiëren. Wel wordt er een sms naar 6040 gestuurd met een code daar in. De blokkades staan uit, werd er door een medewerkster gezegd.
icon

Beste antwoord door David 24 februari 2016, 13:49

Hey Stefan80,

Het is inderdaad een bekend probleem met het betalen via je factuur. Daarom zijn we er een algemeen topic over gestart. In dit topic vind je alles wat je zelf kunt proberen om het probleem op te lossen.

Mocht het dan niet lukken, dan kun je daar de benodigde gegevens achterlaten (zie eerste bericht van Thalina) en dan starten we een onderzoek om het op te laten lossen.

Verdere vragen en een eventuele reactie kun je in dat topic achterlaten, dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 2
Hoi stefan80, welkom. Heb je je toestel uit en aan gezet? Soms wil dat helpen. Groet, eM.
Ja heb ik gedaan inderdaad. Volgens mij alles zo'n beetje van wat ik kon vinden op internet.. bedankt voor je reactie
Via "wallet" wat ik regelmatig terug zie komen kan ik de optie: "factureren via tmobile" niet eens zien.. alleen via bank/creditcard
Reputatie 7
Badge +20
Hey Stefan80,

Het is inderdaad een bekend probleem met het betalen via je factuur. Daarom zijn we er een algemeen topic over gestart. In dit topic vind je alles wat je zelf kunt proberen om het probleem op te lossen.

Mocht het dan niet lukken, dan kun je daar de benodigde gegevens achterlaten (zie eerste bericht van Thalina) en dan starten we een onderzoek om het op te laten lossen.

Verdere vragen en een eventuele reactie kun je in dat topic achterlaten, dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren.