Beantwoord

Bel-me-niet-register

  • 27 september 2016
  • 1 reactie
  • 2222 Bekeken

Vraag uit de praktijk: Biedt Cloud & Clear een oplossing voor verplichting van het bel-me-niet-register voor outbound callcenters?
icon

Beste antwoord door Miguelitoo 27 september 2016, 11:16

Ja dat kan, met het gebruikersprofiel 'Op de zaak' i.c.m. de Extra Bereikbaarheidsfunctionaliteit 'IVR Premium', waarbij het callcenter wél nog zelf zorg dient te dragen voor het zelf of laten wegschrijven naar het bel-me-niet-register. IVR staat bij Mitel voor Integrated Voice Response.
Bekijk origineel

1 reactie

Ja dat kan, met het gebruikersprofiel 'Op de zaak' i.c.m. de Extra Bereikbaarheidsfunctionaliteit 'IVR Premium', waarbij het callcenter wél nog zelf zorg dient te dragen voor het zelf of laten wegschrijven naar het bel-me-niet-register. IVR staat bij Mitel voor Integrated Voice Response.

Reageer