Beantwoord

Bellers krijgen direct voicemail

  • 11 april 2019
  • 1 reactie
  • 607 Bekeken

iedereen die mij belt krijgt direct mijn voicemail. Ik heb verschillende instellingen veranderd zonder resultaat. Wat is het probleem?
icon

Beste antwoord door David 15 april 2019, 14:34

Hoi @GeertjeT,

Zou je kunnen aangeven wat je voor instellingen hebt gewijzigd? Heb je bijvoorbeeld de voicemail al eens uit- en aangezet? Je kunt ook even alle doorschakelingen deactiveren, om te controleren of er niet onbedoeld een doorschakeling ingeschakeld is. Dit kun je doen met de code ##002#. Deze "bel" je dan als het ware en dan worden alle doorschakelingen opgeheven.

Het kan ook zijn dat het aan jouw simkaart ligt. Dit kun je achterhalen door jouw simkaart in een andere telefoon te testen en andersom. Als dan blijkt dat het nog steeds gebeurt bij de andere telefoon, dan ligt het aan het netwerk of aan de simkaart. Andersom zou het aan het toestel kunnen liggen.

Ervaar je het probleem ook overal of bijvoorbeeld alleen thuis? Het klinkt alsof het overal gebeurt, maar om uit te sluiten dat het geen netwerktechnisch probleem is, ben ik hier ook benieuwd naar!

We zien jouw reactie graag tegemoet, GeertjeT!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @GeertjeT,

Zou je kunnen aangeven wat je voor instellingen hebt gewijzigd? Heb je bijvoorbeeld de voicemail al eens uit- en aangezet? Je kunt ook even alle doorschakelingen deactiveren, om te controleren of er niet onbedoeld een doorschakeling ingeschakeld is. Dit kun je doen met de code ##002#. Deze "bel" je dan als het ware en dan worden alle doorschakelingen opgeheven.

Het kan ook zijn dat het aan jouw simkaart ligt. Dit kun je achterhalen door jouw simkaart in een andere telefoon te testen en andersom. Als dan blijkt dat het nog steeds gebeurt bij de andere telefoon, dan ligt het aan het netwerk of aan de simkaart. Andersom zou het aan het toestel kunnen liggen.

Ervaar je het probleem ook overal of bijvoorbeeld alleen thuis? Het klinkt alsof het overal gebeurt, maar om uit te sluiten dat het geen netwerktechnisch probleem is, ben ik hier ook benieuwd naar!

We zien jouw reactie graag tegemoet, GeertjeT!

Reageer