Beantwoord

Belminuten bij T-Mobile Samen

• 1 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Waarom gaan er belminuten uit mijn bel bundel als ik met mensen bel die in mijn groep zitten van T mobile samen?? Het was toch gratis bellen onderling??
Graag reactie.
Mvg Linda
icon

Beste antwoord door Kaassausje 1 augustus 2016, 21:45

Hoi Linda, welkom op het klantenforum.

Deze vraag wordt zo nu en dan gesteld, in dit topic geeft T-Mobile Moderator David daar een antwoord op:
Op het moment is het echter zo dat er nog geen onderscheid wordt gemaakt in je My T-Mobile verbruikstatus. Op je factuur komt dit wel in orde en we zijn ook bezig met een oplossing om ervoor te zorgen dat dit ook inzichtelijk wordt. Sorry voor de verwarring!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Balisano,

Erg jammer dat je me niet gelooft!

Waar zie je precies terug dat je kosten maakt voor de belminuten? Ik heb je My T-Mobile en facturen erbij gepakt, maar zie nergens terug dat jij betaalt voor het bellen buiten je bundel. De klant uit het topic dat Kaassausje je stuurde heeft ook ervaren dat het op de factuur in orde komt. Wij gaan ook zeker niet handmatig iedereen zijn gevoerde gesprekken checken of dit onder T-Mobile Samen valt, dit gebeurt gelukkig allemaal helemaal automatisch.

Hopelijk kun je er nu wel op vertrouwen en anders zou ik je factuur rustig afwachten en dan zie je dat het in orde komt.
Hmmm lijkt me niet te kloppen!! Als ik nu over mijn belminuten heen ben en heb veel gebeld met mijn groep bijvoorbeeld dan ga ik toch echt betalen voor de overige bel minuten die ik buiten mijn bundel bel terwijl ik dan mss wel helft met groep in bundel heb gebeld. Vreemde actie! Ik geloof er niks van dat t in orde komt op factuur namenlijk. Hebben jullie er veel werk mee om alles na te zien bij iedereen.
Hoi Linda, welkom op het klantenforum.

Deze vraag wordt zo nu en dan gesteld, in dit topic geeft T-Mobile Moderator David daar een antwoord op:
Op het moment is het echter zo dat er nog geen onderscheid wordt gemaakt in je My T-Mobile verbruikstatus. Op je factuur komt dit wel in orde en we zijn ook bezig met een oplossing om ervoor te zorgen dat dit ook inzichtelijk wordt. Sorry voor de verwarring!

Reageer