Vraag

Beltegoed bij aflopen contract

• 21 december 2010
  • 3 reacties
  • 648 Bekeken

Reputatie 2
Dag allemaal,

Graag zou ik na willen gaan wat er met mijn beltegoed gebeurd zodra mijn contract afloopt.

Per februari loopt mijn contract af en voor die tijd krijg ik mijn opgebouwd beltegoed niet op. Als ik na februari mijn contract gewoon laat doorlopen (per maand) vervalt mijn beltegoed dan of behoud ik dit gewoon?

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Je beltegoed komt alleen te vervallen als je het abonnement opzegt of omzet naar prepaid.
Ook komt het te vervallen als je het verlengd met een voordeelsim, iPhone of iPlan abonnement.

Laat je het gewoon doorlopen na einddatum (zoals ik op een ander abonnement) dan kan je het gewoon opmaken.
Laat je na einddatum dan omzetten naar de laagste bundel (Flex 15). Heb je minder abonnementskosten en kan je alles opmaken 🙂 (zoals ik gedaan heb)

Ga je verlengen met de nieuwe Relax dan maak je het Flex tegoed op tegen het buiten de bundel tarief van je Relax abonnement.
Reputatie 2
Beetje laat in deze thread, maar misschien kom je hem nog tegen..

Je zegt "Laat je abo omzetten naar flex15 en maak je beltegoed op". Dit was ik van plan. Maar flex abonnementen bestaan toch niet meer bij T-mobile? Of begrijp ik dat nou verkeerd.
Reputatie 2
@sproost
Flex bestaat nog steeds bij T-Mobile. Het wordt niet meer als nieuw tariefplan aangeboden.
Je kunt binnen je Flex nog wel wijzigingen aanbrengen, maar geen contract vernieuwen. Een nieuwe periode er aan hangen is niet meer mogelijk.