Beantwoord

Beltegoed bon gekocht bij pompstation is ongeldig

• 25 december 2017
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Beste t-mobile.

Ik heb afgelopen vrijdag 22-12 om 18:51 een betlegoed bon van €10 euro gekocht. Deze heb ik vrijdag al geprobeerd te verzilveren. Maar toen werd er al gezegd dat het een ongeldige nummer is. Nu heb ik het online geprobeerd. En wordt er gezegd dat de beltegoed bon al gebruikt is. Ik weet zeker dat ik die niet heb gebruikt. En dat deze vers uit de printer van het pomp station is gekomen. Ik zou graag willen weten wat hier aan de hand is en hoe we dit gaan oplossen dit kost mij dus €10. En ik ben al heel lang klant bij jullie maar hier wordt ik absoluut niet blij van. Ik verwacht zsm een reactie van u.

Mvg Danielle Stam
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 december 2017, 15:55

Hoi Danielle,

Dat zou natuurlijk ontzettend zonde zijn van jouw 10 euro! Ik ga er dan ook voor zorgen dat dit netjes wordt opgelost, geen zorgen. :)

Kun je mij een foto of bewijsje van de beltegoed bon toesturen in een mailtje? Ik zal je direct even een privéberichtje sturen met daarin het adres waar je het naartoe mag sturen! Aan de hand daarvan kan ik het beltegoed voor jou toevoegen.

Ik zie je mailtje tegemoet en dan komt het helemaal in orde!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Danielle,

Dat zou natuurlijk ontzettend zonde zijn van jouw 10 euro! Ik ga er dan ook voor zorgen dat dit netjes wordt opgelost, geen zorgen. :)

Kun je mij een foto of bewijsje van de beltegoed bon toesturen in een mailtje? Ik zal je direct even een privéberichtje sturen met daarin het adres waar je het naartoe mag sturen! Aan de hand daarvan kan ik het beltegoed voor jou toevoegen.

Ik zie je mailtje tegemoet en dan komt het helemaal in orde!

Reageer