Beantwoord

Beltegoed verdwijnt na aanmelden via Lidl logo

Enige tijd geleden heb ik mijn mobilenr.doorgegeven aan iets of een instantie met het logo Liddle.Sindsdien ben ik steeds mijn opwaardeertegoed kwijt. Is hier iets aan te doen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 4 maart 2016, 12:54

Hoi Camembert7, welkom op het forum.

Wat was de reden dat je je nummer hebt achtergelaten?
Zou je eens op www.payinfo.nl willen kijken of je je per ongeluk hebt aangemeld voor een smsdienst?
Bekijk origineel

14 reacties

Hoi Camembert7, welkom op het forum.

Wat was de reden dat je je nummer hebt achtergelaten?
Zou je eens op www.payinfo.nl willen kijken of je je per ongeluk hebt aangemeld voor een smsdienst?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Camembert7,

Ook namens mij welkom op het forum!

Wat vervelend dat je beltegoed zo snel opgaat! Ik zie dat Kaassausje al een tip heeft gegeven. De eerste vraag die ook bij mij opkomt is wat precies de reden is dat je je 06-nummer hebt doorgegeven.

Ik heb nog even in het systeem gekeken en ik zie dat je inderdaad gebruikmaakt van een sms-dienst. Voor alle zekerheid heb ik gelijk een blokkade geplaatst. Mocht je toch gebruik willen maken van deze sms-dienst, dan kun je de blokkade altijd weer verwijderen via My T-Mobile > Toestel & Instellingen > Blokkades. Verder wil ik je verwijzen naar ons algemene topic over dit onderwerp. Daar vind je ook meer informatie over hoe je het online meldingsformulier kunt invullen als je het niet eens bent met de kosten die in rekening zijn gebracht.

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel die gerust. We helpen je graag!
Hallo Kaassausje, de reden dat ik mn 06 nr. hebt weggegeven is (vrij dom van mij) Ik kreeg een mailtje met het logo van Liddle dat ik voor 500 euries een winkeltegoedbon kon winnen. Das alles. Direkt daarna ging ik naar een site om dit te ontdoen. Mij werd op die site gevraagd via een mailtje (wat ik me herinner) het woord Voste in te tikken dan zou alles ongedaan worden. Dus niet. Ik heb op payinfo gekeken maar er kwam niets te voorschijn. Dus ik durf nog steeds niet mn tegoed op te waarderen. Dank jullie voor jullie snelle reakties.
Hoi Camembert7.

De klassieke winactie, helaas wordt er op een dergelijke manier heel vaak misbruik gemaakt van logo's en namen, meestal staat er ergens in miniscuul kleine letters dat je jezelf dan aanmeldt voor een smsdienst. Kende deze 'actie' wel met het AH-logo, maar dat ze de naam van de Lidl ook misbruiken was mij nog niet bekend.

Thalina (van T-Mobile) heeft een blokkade voor je geplaatst op smsdiensten, dus je beltegoed zou hier niet meer door opgesnoept mogen worden. 🙂
Hoi Camembert7.

De klassieke winactie, helaas wordt er op een dergelijke manier heel vaak misbruik gemaakt van logo's en namen, meestal staat er ergens in miniscuul kleine letters dat je jezelf dan aanmeldt voor een smsdienst. Kende deze 'actie' wel met het AH-logo, maar dat ze de naam van de Lidl ook misbruiken was mij nog niet bekend.

Thalina (van T-Mobile) heeft een blokkade voor je geplaatst op smsdiensten, dus je beltegoed zou hier niet meer door opgesnoept mogen worden. :)

Dank voor de snelle reakties. Ik begrijp dus dat ik zonder risico gewoon mijn beltegoed weer kan opwaarderen? Heel fijn. Nogmaals dank. groeten
Reputatie 6
Badge +15
Hey Camembert7,

Je kunt inderdaad je beltegoed gewoon weer opwaarderen! Thalina heeft een blokkade geplaatst voor betaalde content diensten zoals deze.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt? 🙂
Merci
Reputatie 7
Badge +20
Merci

De rien! :8
Merci

De rien! :8
Vous etes tres gentile.
Reputatie 7
Badge +20
Et toi aussi, Madame. Je vous souhaite une belle journée! :8
je ne suis pas une Madame. Mais votre francais

est tres bien.
Reputatie 3
Als de camembert maar wel van rauwe melk is! Niet gepasteuriseerd.
Normandie, Camembert, pommes, cidre et Calvados!
Reputatie 7
Badge +20
Aah désolé! Je pensais que vous étiez une femme. 😳 Votre français est très bien aussi. 😛
Reputatie 7
Badge +20
Als de camembert maar wel van rauwe melk is! Niet gepasteuriseerd.
Normandie, Camembert, pommes, cidre et Calvados!

Camembert fromage is très bon! 😛

Reageer