Beantwoord

berichten over 'gratis Internet en/of MMS instellingen'?

• Doet lekker mee
  • 12 reacties
Beste moderator,

Per sms ontvang ik van tmobile regelmatig het volgende bericht:

'Je ontvangt zodirect gratis de Internet en/of MMS instellingen voor je telefoon. Sla deze op, dan kun je gebruik maken van Internet of MMS via je mobiel'

Maar vervolgens wordt er geen opvolging gegeven?

Waarom doen jullie dit (wel/niet) en met welk doel!

Immers waarom heb ik instellingen modig, (waar ik niet om heb gevraagd) als ik gewoon gebruik heb van internet en mms.

Groet!
icon

Beste antwoord door Bram 8 oktober 2014, 16:30

Hoi NoMo,

wanneer je met een nieuw toestel, een sim in een ander toestel doet of een naar fabrieksinstellingen gezet toestel plaatst dan worden deze smsjes verzonden. Wanneer het netwerk of wij dan het toestel niet meteen automatisch herkennen of de instellingen staan er al op dan zal er niks gebeuren. Het doel is om natuurlijk onze instellingen te sturen naar je toestel zodat je van deze services gebruik kunt maken. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi NoMo,

wanneer je met een nieuw toestel, een sim in een ander toestel doet of een naar fabrieksinstellingen gezet toestel plaatst dan worden deze smsjes verzonden. Wanneer het netwerk of wij dan het toestel niet meteen automatisch herkennen of de instellingen staan er al op dan zal er niks gebeuren. Het doel is om natuurlijk onze instellingen te sturen naar je toestel zodat je van deze services gebruik kunt maken. 🙂

Reageer