Beantwoord

Berichten verstuurd naar verkeerde personen

Hoi,

Ik heb er al een langere tijd last van, mijn berichten worden naar onbekende nummers gestuurd. Als ik een sms bijvoorbeeld naar mijn zusje stuur dan komt het bericht niet bij haar aan maar bij een onbekend persoon.
Ik heb dit nu bij 3 verschillende contacten.
Ik heb al geprobeerd de onbekende nummers in mijn telefoon te zetten. Maar dit heeft geen nut.
In mijn verzonden berichten staat dat ik het bericht naar mijn zusje heb verstuurd, maar zij heeft ze nooit binnen gekregen en ik krijg een bericht van een onbekend persoon dat die gene mijn bericht heeft gekregen.

Wat kan ik hier tegen doen, want het begint echt vervelend te worden.
icon

Beste antwoord door Minty 23 februari 2014, 14:11

Hoi Kikkerkus, welkom op het forum. :)

Wat een vreemd probleem, erg irritant natuurlijk als een volstrekt onbekende onbedoeld sms'jes van jou krijgt! Ik denk dat dit duidt op een verkeerde instelling in jouw telefoon of een softwareprobleem. Zou je willen testen of sms'en wel goed gaat als je je simkaart in een andere telefoon doet? Zo kun je namelijk bepalen of het probleem inderdaad bij jouw telefoon ligt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Hoi Kikkerkus, welkom op het forum. :)

Wat een vreemd probleem, erg irritant natuurlijk als een volstrekt onbekende onbedoeld sms'jes van jou krijgt! Ik denk dat dit duidt op een verkeerde instelling in jouw telefoon of een softwareprobleem. Zou je willen testen of sms'en wel goed gaat als je je simkaart in een andere telefoon doet? Zo kun je namelijk bepalen of het probleem inderdaad bij jouw telefoon ligt.

Reageer