Vraag

Berichtjes voicemail

• 21 januari 2016
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Ik blijf steeds berichtjes krijgen van t-mobile dat ik berichten heb ontvangen in mn voicemail. Maar ik gebruik geen voicemail en kan ze dus ook niet beluisteren. Ik heb al diverse keren hierover contact gehad met tmobile, diverse keren zou men dit volledig uitschakelen maar blijf berichtjes krijgen dat mensen m'n voicemail ingesproken hebben.
Wat moet ik doen?

1 reactie

Reputatie 4
Badge
Hallo Robjo,

Welkom op ons forum. Vervelend dat je hiervan last hebt! Wil je aub de volgende dingen doen en mij over een paar dagen laten weten of dit heeft geholpen?

1) Eerst gaan we alle doorschakelingen deactiveren. Neem hiervoor jouw mobieltje en doe alsof je gaat bellen. Voer in: ##002# en druk vervolgens op de bel-toets. Als je het goed doet, krijg je een bevestiging terug: "Oproepen doorschakelen Alles wissen uitgevoerd"

2) Deactiveer de doorschakeling naar de Voicemail. Je kunt dit doen via My T-Mobile of makkelijker nog: SMS het woordje UIT naar 1233. Als je het goed doet, krijg je 2 bevestigings SMSen terug van het netwerk dat de doorschakeling naar Voicemail wordt gedeactiveerd. (Let op: de SMS commando werkt niet voor Zakelijke abonnmenten)

3) Nooit bellen naar 1233. Als je belt naar 1233 dan bel je naar het voice response systeem van Voicemail. Doe je dit wel dan activeer je de voicemail box dat bij jouw telefoonnummer hoort. Dus niet doen.

Even over T-Mobile Voicemail
Elke klant met een telefonie abonnment krijgt standaard Voicemail erbij. Bij activatie van jouw abonnement wordt de doorschakeling naar de Voicemail standaard ingeschakeld. Wil je dit niet? Geen probleem: je kunt de doorschakeling zelf deactiveren in My T-Mobile of SMS het woordje UIT naar 1233.
Het zogenaamd volledig of permanent uitschakelen van Voicemail is een optie die niet bestaat. Alleen de doorschakeling naar Voicemail kan Aan of Uit worden gezet.

Reageer