Beantwoord

Bestelling niet ontvangen

• 12 januari 2017
  • 7 reacties
  • 281 Bekeken

Ik heb op 30-11 een Vue bioscoopbon besteld met mijn punten, maar nog niets gezien van deze bestelling.
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2017, 11:11

Hi Ben70,

Aii.. dat duurt al wel even! Zou je de tips uit dit forumtopic even door willen lezen en daar een seintje willen geven als we je nog verder kunnen helpen?

Dit topic gaat op slot omdat er al een lopend topic over dit onderwerp is en we zo dubbele topic voorkomen. Ik zie graag in het lopende topic je reactie tegemoet! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Badge +13
Beste Mark deze word via e mail toegezonden aan je het beste kun je dus de spam box van je e mail even nalopen om te kijken of deze daar is beland.
En in dit topic staan meer tips
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-extra-402/help-mijn-t-mobile-extra-bestelling-niet-ontvangen-254404
Daar staat helaas niets in, is deze nogmaals te versturen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mark,

Ik heb dit doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Je kan binnen 5 werkdagen een nieuwe voucher in je mailbox verwachten. Ik wens je veel kijkplezier in de bios! 🙂
Bedankt!!!!!
Hallo moderators,
Op 13-01-2017 heb ik besteld 6 Pathe Film E-voucher maar nog steeds niets ontvangen?
Ze staan ook niet in mijn spambox, of ben ik te ongeduldig.

Gr. Ben
Reputatie 3
Hi Ben70,

Het kan even duren voordat je deze in je mailbox krijgt! (7 dagen is al wel een poos trouwens). Mocht het echt te lang duren, dan lossen de medewerkers dit naar alle waarschijnlijkheid wel voor je op! Alles komt goed!

Fijn weekend!
Reputatie 6
Badge +15
Hi Ben70,

Aii.. dat duurt al wel even! Zou je de tips uit dit forumtopic even door willen lezen en daar een seintje willen geven als we je nog verder kunnen helpen?

Dit topic gaat op slot omdat er al een lopend topic over dit onderwerp is en we zo dubbele topic voorkomen. Ik zie graag in het lopende topic je reactie tegemoet! 🙂