Beantwoord

Betaal methode geweigerd

• 4 mei 2016
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Hallo,

Ik probeer van het store te kopen maar het lukt niet er staat dat mijn betaal methode is geweigerd ik heb het verwijderd en opnieuw ingesteld maar alsnog lukt het niet! hebben jullie hier een oplossing voor?

Adviezen en/of tips hierover?

Gr Ali
icon

Beste antwoord door KoenM 5 mei 2016, 01:49

Hallo Forza_Milan,

Welkom op het forum!

Op DEZE pagina staat meer info over jouw probleem. Het probleem is namelijk uitgebreid al op het forum ter sprake geweest. In dat topic staan meerdere tips en oplossingen.

Mocht het toch niet lukken, laat het dan even weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Hallo Forza_Milan,

Welkom op het forum!

Op DEZE pagina staat meer info over jouw probleem. Het probleem is namelijk uitgebreid al op het forum ter sprake geweest. In dat topic staan meerdere tips en oplossingen.

Mocht het toch niet lukken, laat het dan even weten.
niks werkt ik heb daar alles geprobeert en alsong is het zelfde probleem. met credit card is het ook de zelfde verhaal. ik moet binnenkort bij jullie winkel langs om dat probleem op te lossen. alvast bedankt voor het helpen...
fijne avond,
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ali,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je dit probleem ook ervaart, Goed dat je naar een oplossing zoekt op ons forum. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie geen blokkade actief staan. Ook heb je geen facturen openstaan dus daar kan het niet aan liggen. Heb je jouw betaalmethode al opnieuw ingesteld door je registratie te verwijderen? Dat doe je als volgt';

Log in op https://wallet.google.com
Ga naar onderdeel Betaalmethoden
Verwijder de registratie bij 'Facturering via mobiele provider' en 'T-Mobile NL31612345678'

Mocht dit niet werken dan kun je mij een privébericht sturen met deze gegevens; Google-account (username), wanneer was de laatste onsuccesvolle poging en wanneer was de laatste succesvolle App Store aankoop via de T-Mobile factuur?

Ik hoor graag van je Ali!

Reageer