Beantwoord

Betalen voor 0900 nummer, terwijl dit niet meer mag

• 24 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 107 Bekeken

Reputatie 2
Hoe kan het dat ik op mijn overzicht extra kosten heb voor het bellen met Dynafix.
Ik moest ze bellen omdat de jongen in de T-Mobileshop was vergeten mijn aankoopbewijs mee te sturen en ik opeens een offerte kreeg.
Ik belden toen met T-mobile en jullie zeiden dat per 1 juli je niet meer hoeft te betalen voor een 0900 nummer, maar op de site van Dynafix staat nog steeds 45 cent per minuut.
En nu is dit ook doorberekend in mijn overzicht. Ik wil dit in ieder geval niet op mijn factuur terugzien. Kan dat geregeld worden.
icon

Beste antwoord door David 24 augustus 2017, 17:07

Hoi Droid,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Zou je kunnen aangeven waar je deze kosten ziet? Ik heb net jouw My T-Mobile er namelijk even bij gepakt, maar zie geen kosten voor het bellen naar Dynafix. De bedrijven zelf moeten er overigens voor zorgen dat deze tarieven geschrapt worden, dit is uiteindelijk hun verantwoordelijkheid. We denken natuurlijk graag mee aan een oplossing, maar nu zie ik geen kosten terug in jouw overzicht. Misschien was dit een tijdelijke berekening, maar is dit later rechtgezet.

Als je het nog ergens ziet, laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Droid,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Zou je kunnen aangeven waar je deze kosten ziet? Ik heb net jouw My T-Mobile er namelijk even bij gepakt, maar zie geen kosten voor het bellen naar Dynafix. De bedrijven zelf moeten er overigens voor zorgen dat deze tarieven geschrapt worden, dit is uiteindelijk hun verantwoordelijkheid. We denken natuurlijk graag mee aan een oplossing, maar nu zie ik geen kosten terug in jouw overzicht. Misschien was dit een tijdelijke berekening, maar is dit later rechtgezet.

Als je het nog ergens ziet, laat het dan gerust weten!

Reageer