Beantwoord

Betaling Amazon Prime

  • 6 februari 2021
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Hallo ik gisteren mijn abonnement prime voor januari betalen. Maar vandaag ik een e-mail ontvangen Die is geschreven ik niet betalen mijn prime. Ik deze maand acceptgiro betaling niet ontvangen.Daarom heb ik mijn maandelijkse vergoeding te laat betaald. Daarom heb ik de handmatige vergoeding betaald.Ik weet niet of je mijn maandelijkse betaling hebt ontvangen of niet. Met vriendelijke . Mijn e-mailadres [privégegevens verwijderd door Moderator]

icon

Beste antwoord door Ginny 9 februari 2021, 11:16

Hoi @mkhab5, welkom op de Community! Het Prime abonnement verloopt niet via T-Mobile Thuis, maar via Amazon Prime zelf. Ik raad je aan om contact op te nemen met Amazon zodat zij jouw betaling kunnen checken!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @mkhab5, welkom op de Community! Het Prime abonnement verloopt niet via T-Mobile Thuis, maar via Amazon Prime zelf. Ik raad je aan om contact op te nemen met Amazon zodat zij jouw betaling kunnen checken!

Reageer