Beantwoord

Betaling bij Starstable online lukt niet

Hallo ,

Als ik met mijn beltegoed , starcoins voor een spel wil kopen ( StarStable Online ) zegt hij dat mijn nummmer is geblokeerd ? Help me?
icon

Beste antwoord door Thalina 18 januari 2016, 15:19

Hoi Seydanur2,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Ik moest even googelen om te kijken wat StarStable Online is! 😉 Zo te zien kun je je daar de hele dag mee vermaken! Speel je het vaak en in welk level zit je nu? Ik heb even je gegevens bekeken en ik zie dat je PrePaid hebt. Helaas is het daarmee niet mogelijk om aankopen te doen. In dit topic kun je er meer over lezen.

Ik zie trouwens dat je je nog niet geregistreerd hebt op My T-Mobile. Als je daar je gegevens invult, ontvang je gratis 5 euro PrePaid tegoed. Mooi meegenomen toch? :)

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Dan zal de blokkade voor sms diensten aan staan. Ga naar Payinfo en klik op (de)Blokkeren. Als je daar de mogelijkheid hebt om eenmalige diensten te deblokkeren doe dat dan.

Krijg je de melding dat het alleen via de provider kan log dan in op My T-Mobile > Gegevens en Instellingen > Blokkades. Blokkade diensten derde partijen zet je dan uit.

Let er wel een beetje op. Je zet niet alleen de eenmalige maar ook de abonneediensten uit. Abonneediensten komen wekelijks en kunnen veel van je beltegoed opslokken. 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Seydanur2,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Ik moest even googelen om te kijken wat StarStable Online is! 😉 Zo te zien kun je je daar de hele dag mee vermaken! Speel je het vaak en in welk level zit je nu? Ik heb even je gegevens bekeken en ik zie dat je PrePaid hebt. Helaas is het daarmee niet mogelijk om aankopen te doen. In dit topic kun je er meer over lezen.

Ik zie trouwens dat je je nog niet geregistreerd hebt op My T-Mobile. Als je daar je gegevens invult, ontvang je gratis 5 euro PrePaid tegoed. Mooi meegenomen toch? :)

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag!

Reageer