Beantwoord

Betreft actie "War Child"donatie door middel van tegoed inwisselen

• 25 februari 2015
  • 11 reacties
  • 866 Bekeken

Goedemiddag, ik heb een hoog bel tegoed en wil daar graag een bedrag van doneren aan de actie " War Child ", die mijn donatie graag in ontvangst neemt. Ik doe dit met plezier omdat mijn belgedrag zo laag is dat het alleen maar meer wordt en zeker niet minder. Is dit mogelijk? Het lijkt mij dat dit toch moet kunnen. In afwachting van uw antwoord, Marbo56.
icon

Beste antwoord door Chantal01 26 februari 2015, 12:17

Hoi Marbo56, welkom op het T-Mobile Forum. ;)

Super lief dat je op deze manier wilt bijdragen. Stuur een sms bericht naar 4333 met de tekst: WARCHILD. Daarmee doneer je eenmalig € 3. Ik weet niet hoeveel tegoed je wilt doneren maar het kan alleen op deze manier. 🙂 De kosten gaan uiteraard van je tegoed af omdat je een Flex Bundel hebt.

Heb ik al je vragen zo beantwoord? Ik zie je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +13
Beste Marbo welk abonnement heb je?
Hele mooie gedachte!
Hoi Marbo56, welkom op het T-Mobile Forum. ;)

Super lief dat je op deze manier wilt bijdragen. Stuur een sms bericht naar 4333 met de tekst: WARCHILD. Daarmee doneer je eenmalig € 3. Ik weet niet hoeveel tegoed je wilt doneren maar het kan alleen op deze manier. 🙂 De kosten gaan uiteraard van je tegoed af omdat je een Flex Bundel hebt.

Heb ik al je vragen zo beantwoord? Ik zie je reactie graag tegemoet.
Beste Marbo welk abonnement heb je?
Hele mooie gedachte!
Hai Rosan, ik heb een Flex 20 abonnement maar van oorsprong nog de ( van oudsher ) geldende Orange regels. Dat houd in dat ik mijn bel tegoed niet kwijt raak maar alleen maar opspaar omdat mijn belgedrag zo laag is. Heb het ook al geprobeert via de web site van Marco Borsato maar zonder succes. In afwachting van je antwoord en met vr. groet, Marbo56.
Badge +13
Beste Marbo56 heb je het antwoord van Chantal gelezen?
Hai Rosan, ik heb nu een Flex 20 abonnement maar van oorsprong nog Orange dus ook de nog van oudsher geldende Orange regels. Dat houd in dat ik mijn bel tegoed niet kwijt raak maar alleen verhoog omdat mijn belgedrag heel laag is. Ik zou kunnen doen wat Chantal voorstelt maar dan moet ik minimaal 100 sms'jes versturen dus dat is ook geen optie. Heb het ook al geprobeerd via de website van Marco Borsato maar die konden er ook niets mee. (En dat voor de " Ambassadeur van WarChild ", hij moest het zelf eens weten ). Dus vandaar deze vraag aan jullie. In afwachting van je antwoord en met vriendelijke groet, Marbo56.
Hai Chantal01, ik heb Rosan 1 geantwoord maar misschien had ik het antwoord naar jou moeten sturen? Ik zie ook uit naar jou antwoord, met vriendelijke groet Marbo56
Badge +13
Er zijn geen andere opties dan zelf sms'en oo de manier hoe Chantal aangaf.

Staat je abonnement nu wel zo laag mogelijk?
Hai Rosan, nee, ik heb nog steeds een Flex 20 abonnement want er is in het verleden gezegd door een collega van je dat als ik het verlaag, dat ik dan mijn beltegoed kwijt ben. Maar er is mij ook verteld dat mijn abonnement aan mijn belgedrag zou worden aangepast. Toen ik daar over gebeld heb met de klantenservice, zei men mij dat dat absoluut niet waar was dus daarom staat het nog steeds op Flex 20. Is inmiddels al opgelopen naar +/- € 378.00. M. vr. gr.
Badge +13
Marbo volgens mij kan die nog eens stapje lager maar zal dat even aan een moderator vragen voor je.
Zolang je je abonnement niet vernieuwd blijft tegoed bestaan als ik het goed heb.
Verder zal je zelf handmatig moeten sms'en als je je tegoed aan Warchild wil schenken.
Hoi Marbo,

Je raakt jouw tegoed niet kwijt wanneer je een stapje lager gaat naar de Flex 15. Ik ben daarom zo vrij geweest om dit contract voor je om te zetten naar de Flex 15. 🙂
Hai Bram, ik zal kijken of het tegoed er op blijft. Ook zal ik dan maar gaan sms'en en misschien krijg ik Ali B nog wel binnenkort te pakken, die heeft tenslotte het tel. nr. van jullie directeur, toch? Maar goed, in iedergeval, hartelijke dank voor het omzetten van mijn abonnement, m vr.gr, Marbo56.

Reageer