Beantwoord

Betreft het niet ontvangen van verificatie smsjes met verschillende applicaties

Hi,

Enkele weken heb ik al het probleem dat als ik een verificatie sms moet ontvangen voor het instellen van een applicatie ik deze niet ontvang.

Vandaag heb ik het met mijn videoland bundel hier krijg ik niet de verificatie sms van die nodig is om gebruik te maken van de diensten.

En een voorbeeld is mijn Uber Eats applicatie, deze moet ik met een code activeren die ik via de SMS moet ontvangen en helaas ontvang ik deze niet.

Zouden jullie mij kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2019, 15:09

Hi Nick,

Zou je het eens kunnen proberen met jouw simkaart in een andere telefoon? We weten dan eigenlijk direct waar het precies verkeerd gaat en hoe we dit verder op kunnen lossen. Zodra je de resultaten van de kruistest met ons hebt gedeeld, gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag voor je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nick,

Zou je het eens kunnen proberen met jouw simkaart in een andere telefoon? We weten dan eigenlijk direct waar het precies verkeerd gaat en hoe we dit verder op kunnen lossen. Zodra je de resultaten van de kruistest met ons hebt gedeeld, gaan we hier zo snel mogelijk mee aan de slag voor je!
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb dit eigenlijk al twee jaar in twee verschillende telefoons. Is hier een oplossing voor? Misschien een nieuwe simkaart? Het vreemde is dat Uber Eats en enkele andere het niet doen, maar thuisbezorgd en Domino's het wel doen. Bij de blokkades in de t-mobile app heb ik alles ook op toestaan staan dus daar kan het niet aan liggen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Antonibawoni,

Heb je het ook al eens met een andere simkaart in jouw telefoon getest en andersom? Ervaar je dan dezelfde problemen?

Heb je drie voorbeelden van momenten waarop je geen bericht ontving? Ik heb dan de zender van het bericht, de datum en het tijdstip nodig waarop dit bericht (ongeveer) verzonden had moeten zijn. Dan kunnen we dit doorzetten naar onze technische toppers die dit verder uit kunnen zoeken!

Reageer