Beantwoord

Bevestiging terugdraaien abonnement, per omgaande!

• 19 juni 2019
  • 4 reacties
  • 592 Bekeken

Mijn Tmobile abonnement voor het nummer [verwijderd door moderator] staat op mijn naam (JCS vd Waa)
Mijn man werd maandag 17 juni in de middag gebeld. Hij vertelde dat wij nog een verouderd abonnement hebben en dat een nieuw abonnement niet 45 maar 35 euro zou kosten.
Mijn man heeft gevraagd of alle voorwaarden verder identiek zouden blijven. De verkoper beaamde dat volledig.
Hij heeft geen postcode of geen geen wachtwoord of wat dan ook aan controlegegevens gevraagd.
Mijn man heeft akkoord gegeven op voorwaarde dat verder alles bij hetzelfde zou blijven.

We ontvingen een bevestiging van de verandering van het abonnement. Hieruit bleek dat het niet bij hetzelfde bleef en dat er wel degelijk veranderingen waren.
We hebben om die reden besloten om deze contractwijziging per direct te annuleren. We zitten ruim binnen de 7 dagen.

Dinsdagochtend 18 juni heeft mijn man gebeld om het terugdraaien te bevestigen.Hij kreeg te horen dat ik (de abonnementshouder mw vd Waa) dat moest bevestigen (ik was op dat moment niet aanwezig)
Dat deden ik dinsdagmiddag.telefonisch. Beide keren bevestigden de ToMobile medewerkers dat het teruggedraaid zou worden.
We hebben geen enkele bevestiging ontvangen. Ook online in My TMobile omgeving zie ik de ' nieuwe' contractvorm.

1. De verandering van het contract is niet rechtsgeldig omdat mijn man geen abonnementhouder is en hem geen controlevragen zijn gesteld. Dat dit inderdaad zo is werd bevestigd door uw medewerker tijdens het eerste gesprek.
2. We willen per omgaande een bevestiging dat het oorspronkelijke contract is hersteld.
3. Daarbij wil ik ook jullie bevestiging dat onze gespaarde T Mobile punten weer zichtbaar en bruikbaar zijn.

En we dienen bij deze een klacht in over deze gang van zaken.
We hebben vandaag verschillende keren geprobeerd te bellen, eindeloos in de wacht gezeten en nooit iemand aan de lijn gekregen. Ook zijn we niet teruggebeld nadat we hadden aangegeven dat we teruggebeld wilden worden.
We maken een screenshot van dit bericht zodat we een bewijs hebben dat we de contractverandering willen annuleren.
Mvg JCS van der Waa
icon

Beste antwoord door Glassertje 19 juni 2019, 20:14

@tjtheron Welkom op het forum.

Het is niet zo slim om je 06 nummer open en bloot op een forum te zetten. Als je de gegevens in je profiel invult, dan kunnen alleen de moderators dit zien

Je heeft geen 7 maar 14 dagen bedenktijd. Je bent dus ruim op tijd.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@tjtheron Welkom op het forum.

Het is niet zo slim om je 06 nummer open en bloot op een forum te zetten. Als je de gegevens in je profiel invult, dan kunnen alleen de moderators dit zien

Je heeft geen 7 maar 14 dagen bedenktijd. Je bent dus ruim op tijd.
Dankje @Glassertje voor je reactie. Het is mij een raadsel hoe ik schriftelijk mijn vraag bij T Mobile kan krijgen. De telefoongesprekken leveren 0 reactie op.
HOE krijg je een schriftelijk bericht officieel bij de afhandelservice van T Mobile?
Reputatie 6
Badge +3
Op de T-mobile site staat ook het volgende:

Bij koop op afstand

Heb je een abonnement, PrePaid of los toestel gekocht via www.t-mobile.nl of telefonisch bij T-Mobile?
Dan heb je recht op 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement opzeggen.

Opzeggen moet geen probleem zijn. Je kan ze dit vermelden aan de telefoon of je wacht tot een moderator reageert. Dit duurt meestal zo'n 24/48 uur.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @tjtheron,

Ik wil dit allemaal recht gaan zetten voor jullie!

Daar heb ik wel eerst wat gegevens voor nodig. Zou je mij jouw volledige naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer willen geven? Mocht er ook een wachtwoord op het klantenservice-account zitten, dan ontvang ik die ook graag. Met deze gegevens kan ik kijken of ik het abonnement voor jou terug te zetten is! We gaan sowieso een passen oplossing voor je zoeken, geen zorgen.

Je kunt mij een privéberichtje sturen door op mijn naam te klikken en voor "stuur bericht" te kiezen. Ik zie het berichtje graag verschijnen!

Reageer