Beantwoord

Black friday

  • 29 november 2018
  • 1 reactie
  • 623 Bekeken

Ik heb meegedaan aan de black friday actie. Ik zou binnen 2 dagen te horen krijgen of mijn gegevens waren goed gekeurd ben nu 4 dagen verder.
Krijg ik nog iets te horen?
icon

Beste antwoord door Aelonius 30 november 2018, 02:31

Hoi Chelsiiieee,

Wat vervelend dat de e-mail niet binnen is gekomen. Dit zou normaal goed moeten gebeuren, maar soms kan het misgaan. T-Mobile werkt voor deze actie samen met onze partner Mconomy, welke het gehele proces van de actie behandeld. In de actievoorwaarden staat de volgende informatie.

Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 071-2032075 (lokaal tarief) of per e-mail via t-mobilepromoties@mconomy.nl

Mocht je nu dus nog steeds je e-mail niet hebben ontvangen, dan kan je het beste even contact opnemen via het bovenstaande nummer zodat de medewerkers bij Mconomy je verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Chelsiiieee,

Wat vervelend dat de e-mail niet binnen is gekomen. Dit zou normaal goed moeten gebeuren, maar soms kan het misgaan. T-Mobile werkt voor deze actie samen met onze partner Mconomy, welke het gehele proces van de actie behandeld. In de actievoorwaarden staat de volgende informatie.

Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 071-2032075 (lokaal tarief) of per e-mail via t-mobilepromoties@mconomy.nl

Mocht je nu dus nog steeds je e-mail niet hebben ontvangen, dan kan je het beste even contact opnemen via het bovenstaande nummer zodat de medewerkers bij Mconomy je verder kunnen helpen!

Reageer