Beantwoord

Black friday actie

Beste heer, mevrouw,

Mijn broer en ik hebben vorige week zaterdag een nieuwe Iphone X bij jullie in de winkel gekocht. In verband met de black friday actie zouden wij nog een cadeau ontvangen als we ons hadden aangemeld op de website van T-mobile promoties. We hebben diezelfde dag ons aangemeld en het contract geüpload. Mijn broer heeft wel binnen 4 werkdagen ontvangen dat zijn ''cadeau'' is goedgekeurd. Maar ik heb helemaal geen antwoord ontvangen. Zou u dit nog kunnen nakijken?
icon

Beste antwoord door Seccie 1 december 2018, 17:26

Hoi @Estylefull,

Wat vervelend dat je broer zijn aanvraag reeds is goedgekeurd, maar jouw aanvraag stil lijkt te staan. Dat lijkt me niet de bedoeling!

Antwoord met dank aan: @Aelonius

” T-Mobile werkt voor deze actie samen met onze partner Mconomy, welke het gehele proces van de actie behandeld. In de actievoorwaarden staat de volgende informatie.

Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 071-2032075 (lokaal tarief) of per e-mail via t-mobilepromoties@mconomy.nl

Mocht je nu dus nog steeds je e-mail niet hebben ontvangen, dan kan je het beste even contact opnemen via het bovenstaande nummer zodat de medewerkers bij Mconomy je verder kunnen helpen! “

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @Estylefull,

Wat vervelend dat je broer zijn aanvraag reeds is goedgekeurd, maar jouw aanvraag stil lijkt te staan. Dat lijkt me niet de bedoeling!

Antwoord met dank aan: @Aelonius

” T-Mobile werkt voor deze actie samen met onze partner Mconomy, welke het gehele proces van de actie behandeld. In de actievoorwaarden staat de volgende informatie.

Als je vragen en opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 071-2032075 (lokaal tarief) of per e-mail via t-mobilepromoties@mconomy.nl

Mocht je nu dus nog steeds je e-mail niet hebben ontvangen, dan kan je het beste even contact opnemen via het bovenstaande nummer zodat de medewerkers bij Mconomy je verder kunnen helpen! “

Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen?
Ja ik weet zo voldoende. Bedankt voor je reactie! 😀
Reputatie 4
Badge +1
Mooi om te horen!

Veel plezier met je nieuwe telefoon 😃

Reageer