Beantwoord

Black Friday Deal - Oeps! Ik ben te snel geweest.. hoe kan ik alsnog 2 jaar verlenging krijgen én gebruik maken van de Black Friday Deal?

• 24 november 2018
  • 1 reactie
  • 619 Bekeken

Goedemorgen,

In de nacht van donderdag op vrijdag was ik er als de kippen bij! Eindelijk dé Iphone X deal waar ik op heb zitten wachten. Afgelopen september heb ik mijn abonnement verlengd met een 1-jaar sim-only Go abonnement, omdat ik later in het jaar wilde verlengen met een toestel.

Helaas heb ik uit automatise geklikt op verlengen met een jaarcontract in plaats van 2 jaar, terwijl het zo’n goede deal is die ik voor 2 jaar zou willen aangaan. Zeker in combinatie met de koptelefoon. Ook heb ik aangegeven dat ik de telefoon in de winkel wil ophalen.

Gisteren heb ik naar de klantenservice gebeld met de vraag of ik mijn aanvraag kon wijzigen: graag wil ik een 2 jarig contract ipv 1. Bij de klantenservice werd aangegeven dat ik normaal gesproken mijn abonnement zou moeten annuleren, zodat ik 2 werkdagen later een nieuwe aanvraag kan doen. In mijn geval zou ik dan dus de Black Friday Deal mislopen. Nu lees ik ook in de voorwaarden van het gratis cadeau dat men deze alleen ontvangt bij een 2-jarig contract. Kortom: ik baal enorm! Op de hoofdpagina staat niet dat het cadeau in combinatie met een 2-jarig contract is, anders had ik meteen de juiste aanvraag gedaan.

Kortom: ik baal enorm! Is er écht geen mogelijkheid om mij alsnog aan een 2-jarig contract te helpen in plaats van 1 jaar? Jullie blij dat ik nog een jaar extra blijf, ik blij met dé deals der deals 😉.

Ik heb de telefoon nog niet opgehaald, dus hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Groeten,

Rebecca
icon

Beste antwoord door Jaimy 25 november 2018, 10:13

Hoi Rebeccje,

Ahhh zó enthousiast was je! Is inderdaad wel wat zuur dat het nu een beetje verkeerd gaat. Ik denk even met je mee!

De beste en snelste optie is om te annuleren en daarna een nieuwe verlenging aan te vragen. Maar dan is er inderdaad het risico dat je de deal misloopt. Wat je ook kunt doen is een geheel nieuw abonnement afsluiten met intern nummerbehoud. Dit kost je wel tijdelijk dubbel geld vanwege de toestelbijbetaling. Dit zorgt er echter wel voor dat je de deal kan binnenslepen.

Ik raad je aan dit vandaag nog telefonisch te bespreken en te regelen, omdat dat wat sneller gaat dan de online kanalen en er is nu natuurlijk enige haast bij.

Heel veel succes Rebeccje! Ik hoop dat het zo lukt. 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Rebeccje,

Ahhh zó enthousiast was je! Is inderdaad wel wat zuur dat het nu een beetje verkeerd gaat. Ik denk even met je mee!

De beste en snelste optie is om te annuleren en daarna een nieuwe verlenging aan te vragen. Maar dan is er inderdaad het risico dat je de deal misloopt. Wat je ook kunt doen is een geheel nieuw abonnement afsluiten met intern nummerbehoud. Dit kost je wel tijdelijk dubbel geld vanwege de toestelbijbetaling. Dit zorgt er echter wel voor dat je de deal kan binnenslepen.

Ik raad je aan dit vandaag nog telefonisch te bespreken en te regelen, omdat dat wat sneller gaat dan de online kanalen en er is nu natuurlijk enige haast bij.

Heel veel succes Rebeccje! Ik hoop dat het zo lukt. 😃

Reageer