Beantwoord

Blokkade 0900 nummers

• 9 januari 2021
  • 12 reacties
  • 340 Bekeken

Ik kan de 0900 nummers niet deblokkeren in mijn account, want ze staan al op toegestaan. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?

icon

Beste antwoord door Hajar 11 januari 2021, 14:59

Hi @one4you 

Om welk nummer gaat het specifiek? Waarschijnlijk hebben wij dat nummer geblokkeerd voor alle T-Mobile klanten. Het gaat dan om een betaalde dienst die voor hoge kosten kan zorgen en dus is dat nummer geblokkeerd. Het is dus niet mogelijk om met een T-Mobile simkaart te bellen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +12

Heb je een specifiek nummer wat je niet kan bellen? Of geen enkel 09xx nummer.

Geen enkel nummer.

Reputatie 5
Badge +12

Ok, tja, dan moet die blokkade eraf. Probeer eens de blokkade er juist op te zetten en na een kwartiertje weer eraf.

Dank voor de suggestie maar helaas werkt dat ook niet 

Reputatie 7
Badge +20

Beste @one4you  De moderators kunnen je verder helpen. Je moet wel even geduld hebben want volgens mij slapen ze nu.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +20

Hi @one4you 

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had voor service nummers. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou het wel moeten lukken. 

Laat je even weten of het lukt? 

Ik krijg helaas nog steeds te horen dat de oproep niet is toegestaan.

Reputatie 7
Badge +20

@one4you  Start je toestel nog eens helemaal op. Soms kan het heel even duren

Helaas nog steeds zelfde melding, ook na diverse keer telefoon aan en uitzetten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @one4you 

Ik heb je instellingen nogmaals gecontroleerd en je hebt geen blokkades meer. Welke foutmelding krijg je te horen als je belt? Zou je eens je simkaart in een ander toestel kunnen testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we achterhalen of het aan je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag van je!

Inmiddels nog wat andere 09xx nummers geprobeerd en die doen het nu wel. Lijkt nu nog specifiek om een bepaald 0906 nummer te gaan waarbij ik hoor: deze oproep is niet toegestaan, bel klantenservice voor meer informatie.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @one4you 

Om welk nummer gaat het specifiek? Waarschijnlijk hebben wij dat nummer geblokkeerd voor alle T-Mobile klanten. Het gaat dan om een betaalde dienst die voor hoge kosten kan zorgen en dus is dat nummer geblokkeerd. Het is dus niet mogelijk om met een T-Mobile simkaart te bellen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reageer