Beantwoord

Blokkade


Hallo, ik had een blokkade op mijn toestel en kon alleen gebelt worden nu heb ik daar een regeling voor getroffen in de t-mobile app, en ik ben 24 uur later nog niet aangesloten is er verder iets wat ik kan doen want ja ik kan niet nu bellen naar tmobile omdat er een blokkade opzit
icon

Beste antwoord door CrisTien 4 januari 2019, 21:59

Goedenavond @Heinhuis1302
Heel lastig zo’n blokkade, hoe snel je weer kan bellen hangt van verschillende factoren af.
Meer info op de site te lezen.
wel altijd even je telefoon na betaling opnieuw opstarten.
Veel succes en een fijn weekend.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Goedenavond @Heinhuis1302
Heel lastig zo’n blokkade, hoe snel je weer kan bellen hangt van verschillende factoren af.
Meer info op de site te lezen.
wel altijd even je telefoon na betaling opnieuw opstarten.
Veel succes en een fijn weekend.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Heinhuis,

Ik zie dat het is gelukt om een betalingsregeling te treffen. Ik heb de blokkade voor bellen in Nederland verwijderd zodat je weer bereikbaar bent. Als je een betalingsregeling hebt dan wordt er wel een blokkade voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers geactiveerd. Dus houd daar rekening mee.

Ik hoop dat hiermee alles weer naar wens is!

Reageer