Beantwoord

blokkade

  • 30 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 694 Bekeken

mijn betalingachterstand is betaald maar mijn blokade is nog niet opgeheven. Ik zit in het buitenland en ik heb internet nodig!!

Ik hoop dat ik z.s.m geholpen kan worden
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 september 2019, 09:58

Hoi @Abouyagh,

Ik zie inderdaad dat je een betaling hebt gedaan, maar er staat nog steeds een flink bedrag open waardoor er nog steeds een betalingsachterstand is. Om die achterstand te voldoen, kun je naar https://www.t-mobile.nl/my/facturen gaan en daar op de knop klikken om te betalen.

Lukt dat zo helemaal?
Bekijk origineel

3 reacties

!!!
Reputatie 6
Het is hier een klant helpt klant community, voor jou specifieke vraag is een moderator van T-Mobile nodig, die zijn in het weekend niet zo aanwezig en zijn er maandag weer.
Dan gaan ze topics af om te kijken of hun hulp nodig is en reageren dan op volgorde van binnenkomst, oudste eerst, dus je topic omhoog halen werkt alleen maar tegen.

Is de nood echt hoog is bellen met de klantenservice de snelste oplossing.

Vanuit het buitenland: +316-24001200 is het nummer.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Abouyagh,

Ik zie inderdaad dat je een betaling hebt gedaan, maar er staat nog steeds een flink bedrag open waardoor er nog steeds een betalingsachterstand is. Om die achterstand te voldoen, kun je naar https://www.t-mobile.nl/my/facturen gaan en daar op de knop klikken om te betalen.

Lukt dat zo helemaal?

Reageer