Blokkade mobiele telefoon

• 5 november 2012
  • 5 reacties
  • 249 Bekeken

Mijn mobiel is afgelopen zaterdag gestolen. Nu wil ik graag mijn mobiele nummer blokkeren en dan een nieuw nummer aanvragen. Hoe doe ik dat? Want ik kan niet bellen... Ook wilde ik graag weten of ik in aanmerking kom voor een leentoestel??

5 reacties

Reputatie 5
Hé Maris181,

Via My T-Mobile kun je je simkaart laten blokkeren, vanzelfsprekend dus het abonnement en je mobiele telefoonnummer. Het is een mogelijkheid om een nieuwe simkaart aan te vragen met een nieuw nummer via het forum, maar het kan natuurlijk ook via de klantenservice.

Over een leentoestel kan ik je niets vertellen.
Reputatie 5
@Maris81

Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat je ondertussen al contact hebt gehad met mijn collega op Facebook, mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik het graag!
hallo,
vandaag is mijn mobiel gestolen ( op dit account ) en ik heb nu een oude blackberry waar ik de pincode niet meer van weet dus zit ik in middels al op mijn pukcode. Maar op deze mobiel ( die ik nu moet gebruiken ) heb ik nooit een account aangemaakt op my t-mobile dus kan ik hem ook niet op vragen
weet u misschien een oplossing ?
kunnen jullie misschien ook die eerste mobiel opsporen ?

groetjes
p.s. wat gebeurt er als je puk code pogingen op zijn ?
Reputatie 5
@celine_isabella

Excuses voor de late reactie!

Zodra je pukcode pogingen op zijn blokkeerd je simkaart. Wil je mij een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat mits je niet al via een andere weg je antwoord hebt gekregen.

Reageer