Beantwoord

Blokkade niet weg & geen internet

• 21 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 695 Bekeken

Hey,

Ik schrijf hier omdat de klantenservice van T - mobile immens slecht is en omdat ik al 2 maanden met hun zit te bellen en schrijven omdat mijn sim kaart nogsteeds geen internet heeft.

Het krijgen van de sim kaart was problematisch vanaf het begin want er ging iets fout met het nummerbehoud. Daardoor moesten ze me een nieuwe sim kaart versturen met nummerbehoud, dit was al moeilijk om te krijgen want geen een persoon in de T Mobile klantenservice wou me helpen, ze stuurden me maar door en zei dat ik moest wachten

Nu dat ik de nieuwe sim kaart binnen heb, heeft het geen internet, kan ik niet bellen of sms'en. Dus ik vroeg het aan T mobile via live chat en ze zijden dat me sim geblokkeert was vanwege een factuur die ik niet kon betalen omdat ik geen account kan aanmaken doordat me sim geblokkeert is, ik kan geen verificatiecodes ontvangen.

Toen krijg ik uiteindelijk een E - mail die zei dat ik een betalingsachterstand heb met een Ideal link, die betaalde ik.

Nu heb ik nogsteeds geen internet en alle facturen zijn betaald. (Ik heb gecheckt op extra kosten etc)

Kan iemand me echt helpen??? Als niet, hoe sluit ik me abbonament bij T - mobile af.

Jullie geven me al facturen en blokkeren me sim voor maanden zodat ik gewoon zit te betalen voor niks, een dode sim.
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 augustus 2019, 16:04

Hoi @Corticera ,

Ik kijk graag even met jou mee! Ik zie wel dat jouw account niet gekoppeld is aan je gegevens, dus om verder met je mee te kunnen kijken, ontvang ik graag een privéberichtje met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN nummer. Dankjewel alvast!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Corticera ,

Ik kijk graag even met jou mee! Ik zie wel dat jouw account niet gekoppeld is aan je gegevens, dus om verder met je mee te kunnen kijken, ontvang ik graag een privéberichtje met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN nummer. Dankjewel alvast!

Reageer